ازدواج رسمی تتلو و سحر قریشی در مسجد صوفیه ترکیه + عکس

ازدواج رسمی تتلو و سحر قریشی در مسجد صوفیه ترکیه + عکس
سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های زیادی حضور داشته است. سحر قریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار طلاق گرفته است. شهرت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان بیشتر شد.

امیر تتلو که بعد از آخرین کنسرتش در ترکیه خیلی دور بود، چندی پیش با یکسری آهنگ و تصنیف از رابطه عاشقانه اش با این بازیگر خبر داد!

وقتی تتلو آهنگ «انتظار» را منتشر کرد و در آن درباره «سحر» صحبت کرد، شاید کمتر کسی حدس زد، شاید منظور او سحر قریشی بوده است.

دوستان امیر تتلو چندی پیش فاش کردند که او در سفر چند ماه اخیر سحر قریشی به ترکیه همراه با تیم آبی نیسان با امیر تتلو در شب یلدا آشنا شده است.

امیر تتلو آهنگ جدید خود به نام انتظار را در تاریخ 1 بهمن 1392 منتشر کرد که در قسمت رپ این موسیقی چندین بار به سحر و شهرت او اشاره شده است.

ماجرای امیر تتلو با سحر قریشی وقتی داغ شد که تتلو لینک یوتیوب سحر قریشی را در یوتیوب خود آپلود کرد و گفت حاج خانم باید در یوتیوب دنبال شود. چندی پیش ویدئویی از سحر قریشی در یک ویلای شخصی که شبیه ویلایی که تتلو در آن زندگی می کند در ترکیه منتشر شد.

برخی از دوستان نزدیک تتلو موضوع را جدی گرفتند و برخی حتی خبر مهاجرت قریش به ترکیه را مطرح کردند که به طور رسمی تایید نشد.

دیدگاهتان را بنویسید