آمار ویژه جواد نکونام مقابل ویزی

آمار ویژه جواد نکونام مقابل ویزی

استقلال و فولاد در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که تقابل دو تیم با جدال جذاب دونفره دیگری همراه است که جواد نکونام و عبدالله ویسی که رقابت خاصی با یکدیگر دارند به مصاف هم می روند.

عبدالله ویسی در ابتدای لیگ بیست و یکم به عنوان جانشین جواد نکونام در فولاد معرفی شد اما در این تیم چندان دوام نیاورد و پس از اخراج دوباره جای خود را به نکو داد.

این دو سرمربی امروز در شرایطی مقابل هم قرار گرفته اند که پیش از این در چهار بازی مقابل هم قرار گرفته اند و تمامی این دیدارها با برتری سرمربی استقلال به پایان رسیده است.

اولین بار در لیگ هجدهم بود که نکونام با هدایت عبدالله ویسی از سد نفت مسجد سلیمانی عبور کرد. تک گل این دیدار را علی اصغر عشوری وارد دروازه حریف کرد.

نکونام و فولاد سپس از سد سه تیم مختلف ویسی گذشتند. ابتدا در لیگ نوزدهم با یک گل حسین بیت سعید شاهین بوشهر را شکست داد. ویسی در نیم فصل دوم پیکان را برعهده گرفت و فولادی ها با گل های پاتوسی و شیمبا مقابل تک گل کوشکی 2-1 پیروز شدند.

چهارمین و آخرین جدال این دو سرمربی نیز به هفته اول لیگ امسال برمی گردد که استقلال در آبادان موفق شد با سه گل صنعت نفت را شکست دهد. ویسی حالا که فولاد را در اختیار گرفته به مصاف نکونام می رود و باید دید در پنجمین جدال این دو سرمربی چه کسانی پیروز میدان خواهند شد.