آیا پرسپولیس یحیی گل محمدی را ناراضی می کند؟

آیا پرسپولیس یحیی گل محمدی را ناراضی می کند؟

آنطور که شواهد نشان می دهد یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تصمیمی برای بازگشت به این باشگاه ندارد و رفتنش قطعی است.

پس از جدایی یحیی از پرسپولیس، فرهیختگان نوشت؛ جدایی گل محمدی از پرسپولیس ضربه مالی به این باشگاه زد. چون او دستیاران ایرانی و خارجی زیادی در پرسپولیس دارد که قراردادهای مالی آنها تقریباً شدید است. در حال حاضر هیچ یک از این مربیان از سمت خود کناره گیری نکرده اند و اگر باشگاه قرار باشد سرمربی خارجی را به خدمت بگیرد، طبیعتا او کادر جدیدی را با خود همراه خواهد کرد. در این راستا باشگاه پرسپولیس نمی تواند مربیان فعلی خود را مجبور به همکاری با این باشگاه کند و باید به نحوی با توافق از آنها جدا شود.

یکی از مسئولان این باشگاه در این خصوص گفت: باشگاه با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند و در این شرایط جابجایی مربیان هزینه زیادی برای باشگاه خواهد داشت. در هر صورت یحیی تصمیم به جدایی گرفته و در این شرایط باید استعفای کتبی بدهد. او 30 درصد از قراردادش را دریافت کرده و بعید است که باشگاه بخواهد مبلغ دیگری به او بپردازد. زیرا این تصمیم ناگهانی یحیی برای باشگاه گران تمام شده است و باشگاه به تنهایی تاوان این تصمیم را نخواهد داد.»

با صحبت های صورت گرفته احتمال ارجاع توافق یحیی با باشگاه به کمیته تعیین وضعیت بسیار زیاد است. یحیی از یک طرف حداقل 50 درصد قراردادش را به اضافه 50 درصد باقیمانده گزینه فصل قبل می خواهد و از طرف دیگر پرسپولیس آنقدر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند که مدیریت این باشگاه توان مالی ندارد. توانایی پرداخت یحیی