آیا قرارداد بازیکن ناراضی استقلال تمام می شود؟

آیا قرارداد بازیکن ناراضی استقلال تمام می شود؟

مدیران استقلال در ابتدای فصل تلاش کردند نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کنند تا کاوه رضایی جایگزین او شود اما ارسلان با چنین چیزی موافقت نکرد. در نهایت ارسلان مطهری در استقلال ماند و پس از گذراندن چند هفته پر فراز و نشیب و حتی تمرین پشت دروازه، فرصت بازی برای آبی ها را پیدا کرد.

با این حال، ارسلان مطهری تنها بازیکن استقلالی است که هنوز درخواست های سال گذشته و امسال را دریافت نکرده است، البته همه استقلالی ها بخشی از درخواست های خود را دریافت کرده اند.

این در حالی است که گفته می شود ارسلان مطهری چندین بار تلاش کرده تا با مصطفی آجورلو در خصوص مطالبات مطرح شده جلسه ای برگزار کند اما مدیرعامل استقلال با چنین کاری موافقت نکرده است.

برخی می گفتند ارسلان مطهری قابل معامله است اما اینها شایعه است و ارسلان مطهری بارها به مدیران استقلال گفته که به قراردادش پایبند است و می خواهد تا پایان فصل بماند.

وکیل ارسلان مطهری حتی دو روز پیش به باشگاه استقلال رفت و صورت های مالی این بازیکن را گرفت که نشان می دهد وی پولی دریافت نکرده است.

همه این موارد در شرایطی است که این شایعه از اردوی استقلال به گوش می رسد. شاید مدیران استقلال در اواسط فصل بخواهند قرارداد ارسلان مطهری را به صورت یک طرفه فسخ کنند. و سپس برای تامین هزینه های جدایی برای خرید یک مهاجم جدید.

دیدگاهتان را بنویسید