بازیکن ناراضی ساپینتو که به دنبال جدایی از استقلال است

بازیکن ناراضی ساپینتو که به دنبال جدایی از استقلال است

آخرین حضور ابوالفضل جلالی برای استقلال برابر ذوب آخان بود. او برای دقایقی وارد زمین شد اما در همان دقایق موفق شد از روی پاس رو به جلو مهدی کایدی گلزنی کند که توپ از روی ضربه او و از بالای دروازه خارج شد.

به نظر می رسد این حضور اندک نمی تواند جوان ترین بازیکن تیم ملی جام جهانی 2022 را راضی کند و در صورت عدم تغییر در شرایط فنی او می تواند اردوی آبی ها را ترک کند و شاید به همین دلیل از این پس خداحافظی کند.

گردش بازیکنان در اردوی استقلال در این فصل نه تنها باعث نیمکت نشینی ابوالفضل جلالی شده است، بلکه بسیاری از چهره هایی که فصل گذشته جزو مهره های کلیدی آبی پوشان بودند را نیز نیمکت نشین کرده است. اما این مشکل اجتناب ناپذیر است و هر مربی دیگری به جای ریکاردو ساپینتو می توانست از 11 بازیکن در ترکیب ثابت استفاده کند و 5 بازیکن را به عنوان ذخیره به زمین بفرستد. نکته جالب توجه در اردوی استقلال این است که ریکاردو ساپینتو از مدیریت این تیم به خوبی بیرون آمد و بازیکنان ناراضی سعی کردند به تصمیمات سرمربی پرتغالی احترام بگذارند و در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشند و قطعا ابوفضل جلالی در این تیم حضور دارد. یکی از آنها ناراحتی نیمکت نشین هم طبیعی است و بازیکنی که روی نیمکت می نشیند در صورت رضایت هرگز نمی تواند جای خود را تغییر دهد.

در صورت ادامه این وضعیت انتظار می رود ابوالفضل جلالی اردوی آبی ها را ترک کند چرا که همین نیمکت نشینی باعث شد او اردوی تیم ملی را از دست بدهد. این بازیکن شمالی که زمانی در سایپا بازی می کرد پس از حضور در جام جهانی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی قابل قبول نیست که جام ملت های آسیا را از دست بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید