رونمایی غیر رسمی از لیست مازاد ساپینتو در استقلال/ 7 بازیکن در میان جدایی آبی پوشان


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883527

7 بازیکن استقلال امروز در تمرین تیمی شرکت نکردند و به نظر می رسد در لیست خروجی ریکاردو ساپینتو قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تمرین نوبت صبح استقلال دقایقی پیش با محرومیت رضا آذری، زکریا مرادی، امین قاسمی نژاد، فردین غضب، سینا هادی پور، آرش دیلیری و متین کریم زاده به پایان رسید.

رضا آذری یکی از بازیکنانی است که غیبت او در استقلال جای تعجب دارد چرا که قرارداد این بازیکن چند روز پیش تمدید شد و سابقه بازی در تمامی رده های سنی این تیم را دارد. آذری در این رده های سنی نیز بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد.

سبحان حقانی چند روز پیش در تمرین استقلال از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و حداقل 6 ماه از این تیم دور خواهد بود. محمدحسین مرادمند که در نیم فصل آخر لیگ به دلیل مشکل سربازی از استقلال جدا شد، پس از احراز خدمت سربازی در اردوهای تیم استقلال حاضر شد.

البته در این بین صحبت هایی مبنی بر قطع شدن سعید مهری به گوش می رسید که با توجه به تمدید اخیر قرارداد او با این باشگاه چندان منطقی به نظر نمی رسد. استقلالی ها به دنبال جذب محمد محبی، محمد نادری و کاوه رضایی هستند و برخی معتقدند این تیم برای تقویت خط هافبک بازیکن خارجی را در نظر دارد.

اگرچه جدایی 7 بازیکن از استقلال قطعی به نظر می رسد اما تعداد این افراد می تواند افزایش یابد. او همچنین در حال حاضر برای جذب یک هافبک تهاجمی خارجی اقدام کرده است. شاید یک مدافع راست جدید به جمع استقلالی ها اضافه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید