اجاره یک واحد 50 متری در تهران چقدر است؟

اجاره یک واحد 50 متری در تهران چقدر است؟

هزینه رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران متفاوت است.

برای رهن کامل یک واحد 50-60 متری در تهران حداقل بودجه ای در حدود 300 میلیون تومان باید کنار گذاشته شود. البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کنید.

به گزارش اکوایران، بررسی ها از بازار اجاره مسکن در دی ماه نشان داد که اکثر صاحبخانه ها از مبلغی که پیشنهاد می کردند عقب نشینی کرده اند.

با توجه به مشاهدات ما از پرونده های کارگزاران، تعداد فایل های سبز (آپارتمان های با قیمت کمتر از میانگین قیمت منطقه) و فایل های سیاه (در حد متوسط ​​قیمت املاک مشابه در منطقه) به طور قابل توجهی بیشتر از تعداد پرونده های قرمز است. املاک با قیمت بالاتر از میانگین برای منطقه). و) افزایش یافته است.

برای رهن یک آپارتمان بین 50 تا 60 متری در تهران حداقل به بودجه ای بین 70 تا 100 میلیون تومان نیاز دارید که بسته به موقعیت ساختمان در طبقه و متراژ و همچنین می تواند تا 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یابد. به عنوان عصر ساخت و ساز

به عنوان مثال در منطقه سعادت آباد یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای رهن کامل یک واحد با زیربنای 50 متر مربع و یک خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

آپارتمان هایی با 200 میلیون رهن در محله هایی مانند جیحون، پیروزی، نارمک و نیاوران آگهی می شود و بسته به موقعیت مکانی این مکان در منطقه، اجاره ماهانه از 5 تا 6 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان متغیر است.

اما برای رهن کامل یک واحد 50-60 متری در تهران باید حداقل بودجه ای در حدود 300 میلیون تومان کنار گذاشته شود; البته با این مبلغ باید از برخی امکانات صرف نظر کنید.

در تهران پارس شرق رهن کامل یک واحد با زیربنای 60 متر مربع و 3 سال ساخت 300 میلیون تومان و در منطقه پیروزی رهن کامل یک واحد 60 متری با 15 سال ساخت بدون آسانسور و پارکینگ است. و در طبقه 4 قرار دارد 365 میلیون تومان.

در جدول زیر قیمت رهن و اجاره آپارتمان در مناطق مختلف تهران را مشاهده می کنید:بازار اجاره به نفع مستاجران / فایل ها سبز شد