عضو شورای شهر: 37 واحد دخانیات در منطقه 15 تهران شناسایی شد. اکثر خارجی ها در آنجا زندگی می کنند / آپارتمان های 40 تا 50 متری توسط 30 نفر اجاره می شود.

عضو شورای شهر: 37 واحد دخانیات در منطقه 15 تهران شناسایی شد.  اکثر خارجی ها در آنجا زندگی می کنند / آپارتمان های 40 تا 50 متری توسط 30 نفر اجاره می شود.

ناصر امانی یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: 37 مورد خانه های دودزا که اکثرا اتباع خارجی در آن زندگی می کنند توسط شهرداری در منطقه 15 شناسایی شده است.

سایت شهر: یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: 37 مورد خانه های دودزا که اکثرا اتباع خارجی در آن زندگی می کنند توسط شهرداری منطقه 15 شناسایی شده است.

ناصر امانی در صد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی از گشت و گذار در محله شوش در منطقه 15، بخشی از مشکلات این محله را به دلیل قرار گرفتن در مرز این محله دانست که همچنان مغفول مانده است.

یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نام میدان شوش نه تنها برای تهرانی ها بلکه برای مردم جهان شناخته شده است، خاطرنشان کرد: این میدان میدان مرکزی جنوب بوده است. شهر تهران در سال های اخیر چهار دهه و 38 هزار نفر در دهستان شوش زندگی می کنند.

امانی همچنین بیان کرد: 60 درصد این منطقه را پارچه های فرسوده اشغال کرده اند، با این وجود حضور اتباع خارجی یکی از مشکلات این منطقه است و 50 درصد ساکنان را اتباع خارجی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه اجاره واحدهای 40 تا 50 متری توسط 30 نفر اجاره بهای مسکن را بسیار افزایش داده است، یادآور شد: این افراد انواع بیماری ها را به ایران و این مناطق آورده اند و مردم نگران فرزندان خود هستند.

یکی از اعضای کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز بیان کرد: 37 مورد خانه های دودزا که اکثرا اتباع خارجی در آن زندگی می کنند توسط شهرداری شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه زباله شبانه از ماشین حمل زباله این محله خریداری می شود، گفت: مردم این محله و سایر محله های مرکزی شهر تهران باید فکری اساسی برای رفع مشکل کنند.

امانی با بیان اینکه با ابلاغ ضوابط جدید شهرداری، نوسازی بافت فرسوده با شیب اندکی در حال انجام است، یادآور شد: در این محدوده 1800 تقاطع بن بست وجود دارد که از این تعداد 300 تقاطع در محله شوش است.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یادآور شد: کارمزد صدور پروانه در بافت فرسوده رایگان است اما مبلغ 70 میلیون تومان تحت عنوان تدوین ضوابط شهری اخذ می شود.

وی با بیان اینکه انسداد جاده توسط دستفروشان موجب تشویش مردم می شد، خاطرنشان کرد: وجود کاغذفروشان در محله یکی از مشکلات مردم بوده و کسانی که امکان جابجایی نداشتند از اقشار ضعیف و کم برخوردار بودند. درآمد. گروه ها.

امانی تاکید کرد: بوی تعفن زباله در انهر یکی از معضلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، بنابراین لایروبی انهار در شهرستان شوش باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از نمایندگان تهران در شورای اسلامی می خواهیم پیگیری های لازم را برای تصویب لایحه تشکیل سازمان سکونتگاهی انجام دهند، تصریح کرد: تصمیم جدی برای ساماندهی معتادان متجاهر، پلمب دائمی و تخریب منازل قرمز و دودی، تسهیل گری. ضوابط تمدید پارچه های فرسوده در بشقاب های جمعی، انتقال کاغذفروشان به مجتمع هاوران، خروج ضایعات محله، واگذاری مغازه های شهر و روستا و رفاه از جمله خواسته های مردم این محله است.

دیدگاهتان را بنویسید