قیمت اجاره آپارتمان 60 متری در تهران

قیمت اجاره آپارتمان 60 متری در تهران

روز جدید : برخی از صاحبان آپارتمان های 60 متری در شمال تهران نزدیک به یک میلیارد به عنوان پیش پرداخت می خواهند. این رقم در ارزان ترین مناطق بازار مسکن پایتخت می تواند کمتر از 100 میلیون باشد

اجاره آپارتمان 60 متری در تهران متاثر از عنصر مهمی به نام موقعیت آپارتمان است. در شمال پایتخت، برخی از مالکان آپارتمان های 60 متری نوساز، علاوه بر اجاره ماهانه، ارقام نزدیک به یک میلیاردی را پیش پرداخت می کنند، در حالی که این رقم در ارزان ترین نقطه شهر می تواند زیر 100 میلیون تومان باشد. بازار مسکن تهران، یعنی. منطقه 18. به عنوان مثال بلوک 60 متری در شهر یافت آباد که ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 50 و 4 میلیون تومان است. البته نزدیک به 20 سال از ساخت این بلوک می گذرد و با اینکه طبقه سوم آن ساخته شده اما آسانسور ندارد.

اجاره یک آپارتمان 60 متری در شمال تهران گاهی نزدیک به یک میلیارد هزینه دارد. البته اکثر مالکانی که چنین ارقامی را به عنوان ودیعه دریافت می کنند، اجاره بها دریافت نمی کنند. به عنوان واحدی در فرمانیه که در سال 1398 ساخته شده است و مالک قبل از عقد اجاره مبلغ 900 میلیون تومان ودیعه دریافت می کند و اجاره ماهانه این واحد رایگان است. این طبقه اول با تمامی امکانات ساخته شده و اجاره داده شده است. یا در منطقه آجودانیه که مبلغ ودیعه آن 900 میلیون است و اجاره بها به صورت توافقی تعیین می شود. در گیشا که یکی از محله های منطقه دو تهران محسوب می شود، یک بلوک 60 متری نوسازی شده اجاره می کنند که مبلغ ودیعه آن یک میلیارد و 50 میلیون تومان است و مستاجر مجبور به پرداخت اجاره ماهانه نیست. این واحد نوساز بدون کلید و با امکاناتی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ اجاره داده می شود. البته در شمال تهران می توانید یک آپارتمان 60 متری با بودجه کمتر اجاره کنید. به عنوان مثال در سوهانک واقع در شمال شرق پایتخت، بلوک 60 متری در میان پرونده های اجاره به چشم می خورد. مالک اجازه بازسازی و اجاره را به مستاجر داده است. به عبارت ساده اگر مستاجری بدون پرداخت ماهانه اجاره بها قصد اقامت در این واحد را داشته باشد باید 450 میلیون تومان رهن بپردازد.

اجاره آپارتمان 60 متری در مناطق جنوبی تهران هزینه کمتری دارد. برخی از صاحبخانه ها در شمال شهر میلیاردها دلار پیش پول دریافت می کنند در حالی که در جنوب تهران می توان به دنبال آپارتمانی با بودجه کمتر از 100 میلیون برای اجاره بود. یک واحد 60 متری در شهر ولیعصر تهران واقع در منطقه 18 (ارزان ترین منطقه تهران در بازار مسکن) وجود دارد که مالک آن 50 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهانه 3 میلیون و 800 هزار تومان دریافت می کند. این بلوک که 11 سال از ساخت آن می گذرد و با وجود اینکه در طبقه سوم ساخته شده است، آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد. یک آپارتمان 60 متری دیگر در منطقه یافت آباد اجاره داده می شود که مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه آن به ترتیب 50 و 4 میلیون تومان است. این شیء بدون هیچ گونه امکانات رفاهی به مستاجر تحویل داده می شود. یک واحد در نازی آباد با 14 سال تصدی وجود دارد که مستاجر علاوه بر پرداخت 200 میلیون رهن باید ماهیانه 1.5 میلیون تومان به عنوان اجاره بها پرداخت کند.

اجاره آپارتمان 60 متری در مرکز تهران حداقل 100 میلیون تومان پیش پرداخت نیاز دارد که این مبلغ گاهی به نیم میلیارد تومان هم می رسد. البته جدا از این رقم، بحث اجاره ماهانه در وسط قرار دارد. به عنوان مثال یک واحد 60 متری در حوالی میدان انقلاب در حال اجاره است که مستاجر قبل از عقد قرارداد باید 80 میلیون تومان پیش پرداخت کند و ماهانه 11 میلیون تومان به این قیمت اضافه می شود. 18 سال از ساخت بلوک می گذرد و با وجود اینکه در طبقه سوم است، بدون آسانسور اجاره داده می شود. در همین منطقه یک آپارتمان 60 متری دیگر در حوالی میدان فردوسی وجود دارد که مبلغ ودیعه آن 550 میلیون تومان و مبلغ اجاره آن 2 میلیون تومان نوشته شده است. در خیابان جمالزاده صاحب یک آپارتمان 60 متری که 9 سال از ساخت آن می گذرد، 250 میلیون تومان پیش پرداخت و ماهانه 7 میلیون و 500 هزار تومان دریافت می کند.

مشخصات آپارتمان 60 متری در بازار اجاره تهران













محل

سن

فرصت ها

سپرده

اجاره ماهانه

سفارش

دو سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

900 میلیون تومان

گیشا

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 50 میلیون تومان

سوهانک

هفت سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

100 میلیون تومان

10 میلیون و 500 هزار تومان

شهرک ولی عصر

11 سال

طبقه سوم بدون آسانسور

50 میلیون تومان

سه میلیون و 800 هزار تومان

جفت آباد

21 ساله

طبقه اول بدون آسانسور

50 میلیون تومان

چهار میلیون تومان

نازی آباد

9 سال

طبقه سوم بدون آسانسور

200 میلیون تومان

یک میلیون و 500 هزار تومان

خیابان انقلاب

18 سال

طبقه سوم بدون آسانسور

80 میلیون تومان

11 میلیون تومان

میدان فردوسی

شش سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

550 میلیون تومان

دو میلیون تومان

خیابان جمالزاده

9 سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

250 میلیون تومان

هفت میلیون و 500 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید