بودجه مورد نیاز برای اجاره یک آپارتمان 70 متری در تهران

بودجه مورد نیاز برای اجاره یک آپارتمان 70 متری در تهران

صاحب یک بلوک 70 متری در نیاوران نیم میلیارد ودیعه و ماهیانه 20 میلیون اجاره می گیرد. در جنوب تهران می توانید به خانه های 70 متری بروید که صاحبخانه زیر 200 میلیون پیش پول می خواهد و اجاره ماهانه را زیر پنج میلیون گذاشته است.

اجاره آپارتمان 70 متری در تهران و هزینه های آن تحت تاثیر یک عامل مهم است; موقعیت واحد در شمال تهران و به طور دقیق تر در محله های گران قیمتی مانند نیاوران و فرمانیه، کم نیستند صاحبخانه هایی که برای آپارتمان های 70 متری نیم میلیارد می گیرند و اجاره ماهیانه را بین 20 تا 30 میلیون تومان تعیین می کنند. در جنوب تهران اما می توان به آپارتمان های 70 متری مراجعه کرد که صاحبخانه به دلیل مواردی مانند قدیمی بودن ساختمان و نبود آسانسور یا پارکینگ، زیر 200 میلیون پیش پرداخت می کند و اعلام می کند. اجاره ماهانه زیر پنج میلیون

صاحب یک آپارتمان 70 متری در منطقه نیاوران مبلغ ودیعه را دقیقا نیم میلیارد تومان تعیین کرده است. همچنین مستاجر باید ماهیانه 20 میلیون به عنوان اجاره بها به حساب صاحبخانه واریز کند. این یکی از گرانترین بلوک های 70 متری بازار اجاره شمال شهر است که شش سال قدمت دارد و به گفته فروشنده با متریال درجه یک ساخته شده و با تمام امکانات به اجاره داده می شود. . از طرفی قابلیت تبدیل رهن و اجاره به مستاجر این امکان را می دهد که به جای 500 میلیون، 300 میلیون پیش پرداخت کند. در عوض اجاره ماهانه از 20 به 25 میلیون تومان افزایش می یابد.

اجاره آپارتمان 70 متری در کامرانیه تهران طبق اطلاعات صاحبخانه 600 میلیون پیش نیاز دارد. ناگفته نماند اجاره ماهانه 27 میلیون تومان است که البته با امکان تبدیل رهن و اجاره بها، صاحبخانه حاضر است به جای 600 میلیون، 400 میلیون دریافت کند. با این کار اجاره ماهانه از 27 به 32 میلیون تومان افزایش می یابد. این یکی از اشیایی است که دلالان آن را بدون قفل ارائه می دهند و مانند قبلی با تمام امکانات به اجاره داده می شود.

قیمت آپارتمان و اجاره بها در مناطق جنوبی تهران نسبت به سایر مناطق پایتخت کمتر است. اگر آمار رسمی را ملاک قرار دهیم منطقه 18 یکی از ارزان ترین گزینه هاست و می توان با 100 تا 150 میلیون پیش پرداخت آپارتمان 70 متری اجاره کرد.

صاحب یک بلوک ۷۰ متری در شهر صاحب الزمان که ۲۲ سال از ساخت آن می گذرد و جز انباری چیزی ندارد، ۱۵۰ میلیون دلار پیشنهاد می دهد و اجاره ماهانه آن را سه میلیون تومان تعیین کرده است.

آپارتمان 70 متری دیگری در شهر مسلمین که یکی دیگر از مناطق منطقه 18 است با 10 سال تصدی و مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه به ترتیب 300 و 2 میلیون تومان است. این یکی از نعمت پارکینگ برخوردار است اما در ساختمان آسانسور نیست. البته دو گزینه ای که بررسی کردیم جزو ارزان ترین واحدهای اجاره ای در تهران هستند و در همان محله 18 شماره و اعداد پیشنهادی صاحبخانه ها ممکن است بالاتر باشد. به عنوان مثال مالکی برای واحد 70 متری تازه ساز خود در یافت آباد 250 میلیون تومان از پیش درخواست کرده و اجاره بها ماهانه 6 میلیون است.

قیمت و اجاره آپارتمان در مرکز تهران جایی بین گران ترین و ارزان ترین محله ها است. اکنون که در روزهای ابتدایی تابستان امسال هستیم، بسیاری از صاحبخانه ها برای آپارتمان های 70 متری که مجهز به آسانسور و پارکینگ هستند، چیزی حدود 200 تا 250 میلیون دریافت می کنند و حداقل اجاره ماهیانه آن را 10 میلیون تومان تعیین کرده اند.

مالک یک سایت 70 متری در حوالی میدان انقلاب مبلغ ودیعه را دقیقا 200 میلیون تومان اعلام کرده و منتظر مستاجر است که بتواند ماهیانه 12.5 میلیون تومان پرداخت کند. تقریبا 20 سال از ساخت بلوک می گذرد و به گفته صاحبخانه با انباری و پارکینگ و آسانسور به مستاجر واگذار می شود.

یک آپارتمان ۷۰ متری دیگر در خیابان جمالزاده اعلام شد که مالک آن در اولین قدم ۲۰۰ میلیون تومان دریافت می کند. از طرفی اجاره ماهانه 13 میلیون تومان است. این تاسیسات در سال 1364 ساخته شده و در لیست امکانات آن علاوه بر انبار و آسانسور، پارکینگ نیز قابل مشاهده است.

آخرین ارقام پیشنهادی اجاره آپارتمان 70 متری در تهران

نوجوانان خود را برای کارآفرینی آموزش دهید مدرسه کسب و کار Waymond

نوجوانان خود را برای کارآفرینی آموزش دهید مدرسه کسب و کار Waymond

محدوده

تعداد اتاق ها

سن

مهمترین امکانات

سپرده

اجاره ماهانه

نیاوران

یک اتاق

شش سال

قابلیت های کامل

500 میلیون

20 میلیون

اتاقک زدن

دو اتاق

نوساز

قابلیت های کامل

600 میلیون

27 میلیون

میدان انقلاب

یک اتاق

20 سال

قابلیت های کامل

200 میلیون

12.5 میلیون

خیابان جمالزاده

یک اتاق

17 سال

قابلیت های کامل

200 میلیون

13 میلیون

جفت آباد

دو اتاق

هفت سال

آسانسور و پارکینگ

250 میلیون

شش میلیون

شهر مسلمان

یک اتاق

10 سال

آسانسور

300 میلیون

دو میلیون

شهر صاحب الزمان

یک اتاق

22 سال

انبار

150 میلیون

سه میلیون

دیدگاهتان را بنویسید