بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان در جنت آباد

بودجه مورد نیاز برای خرید آپارتمان در جنت آباد

فروشنده یک واحد 100 متری در جنت آباد ارزش هر متر را 80 میلیون برآورد می کند. بر اساس آمار، این رقم 25 میلیون بیشتر از میانگین منطقه و تنها کمتر از ارزش خانه‌های منطقه یک است.

– قیمت آپارتمان در منطقه 5 تهران شامل منطقه جنت آباد متری 55 میلیون تومان است. به این ترتیب خرید یک خانه 100 متری در این منطقه از شهر به طور متوسط ​​پنج میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه دارد. بررسی ها نشان می دهد در جنت آباد واحدهایی که فاقد امکاناتی مانند آسانسور یا عمر طولانی ساختمانی هستند زیر قیمت منطقه ای تبلیغ می شود. از طرفی در جنت آباد واحدهای نوساز و افتتاح نشده زیادی وجود دارد که گران ترین نقاط تهران را از نظر قیمت به سخره می گیرند.

فروشنده آپارتمان 100 متری در جنت آباد شمالی سه میلیارد و 900 میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می دهد; یعنی متری 39 میلیون تومان. این رقم تقریبا 15 میلیون تومان کمتر از میانگین قیمت مسکن در منطقه پنج است و دلیل آن را می توان در مشخصات واحد جستجو کرد. این آپارتمان تقریبا 20 سال پیش ساخته شده و با وجود اینکه در طبقه سوم است اما آسانسور ندارد و فروشنده پارکینگ و انباری را به عنوان امکانات رفاهی در نظر گرفته است. قیمت یک آپارتمان در جنت آباد شمالی توسط فروشنده یک واحد 100 متری دیگر چهار میلیارد و 200 میلیون تومان – متری 42 میلیون تومان اعلام شد. 12 سال از ساخت این بلوک می گذرد و نبود آسانسور به دلیل قرار گرفتن در طبقه چهارم یکی از مهمترین مشکلات آن است. یک واحد 100 متری دیگر در جنت آباد شمالی با قیمت چهار میلیارد و 600 میلیون تومان درج شده است. نداشتن آسانسور وجه مشترک آن با دو سایت قبلی است که زیر قیمت منطقه درج شده و 18 سال از ساخت آن می گذرد.

قیمت آپارتمان در جنت آباد شمالی توسط فروشنده یک واحد 100 متری پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است. فروشنده ارزش هر متر مربع از این واحد را معادل 55 میلیون تومان برآورد کرده است که میانگین قیمت یک خانه در منطقه پنج است. این آپارتمان دو خوابه هشت سال پیش ساخته شده و به گفته فروشنده کاملا مجهز است. یعنی آسانسور دارد و با انباری و پارکینگ به فروش می رسد. در میان آگهی های مربوط به قیمت مسکن در جنت آباد شمالی، واحدی مشابه واحد قبلی به قیمت پنج میلیارد و 500 میلیون تومان درج شده است که تنها تفاوت آن در ساخت یک سال قبل است. یا مثلاً فروشنده دیگری در جنت آباد جنوبی برای یک بلوک 100 متری هشت ساله پنج میلیارد و 500 میلیون می گیرد و واحد با امکانات رفاهی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ به فروش می رسد. واحدهایی که تا کنون بررسی کردیم یا زیر قیمت متراژ یا معادل متوسط ​​قیمت مسکن در منطقه پنج تبلیغ شده اند، اما واحدهایی در جنت آباد هستند که با چند برابر قیمت متراژ به خریداران عرضه می شوند.

قیمت آپارتمان 100 متری جنت آباد از سوی فروشنده دقیقا هشت میلیارد تومان اعلام شده است. ارزش هر متر مربع از این واحد 80 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که طبق آمار 25 میلیون تومان بیشتر از میانگین قیمت مسکن در منطقه پنج و تنها کمتر از متوسط ​​قیمت مسکن در منطقه یک است. البته فروشنده در توضیح قیمت این واحد به آنلاک بودن آن و مواردی مانند کابینت های گلاس، کفپوش سرامیک ممتاز و … اشاره کرده است. هزینه یک آپارتمان 100 متری دیگر در جنت آباد جنوبی هفت میلیارد و 600 میلیون تومان است. این یکی پنج سال پیش ساخته شده و دارای امکانات رفاهی مانند آسانسور، انباری و پارکینگ است. از میان واحدهای مرتبط برای فروش در جنت آباد، یک واحد 100 متری دیگر به قیمت هفت میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می رسد. این آپارتمان یکی از آپارتمان های نوساز می باشد. فروشنده اعتراف کرد که قیمت درج شده وی بالاتر از میانگین منطقه بوده و دلیل آن استفاده از متریال درجه یک، شیشه های شیشه بالا و موارد دیگر بوده است.

مشخصات آپارتمان 100 متری جنت آباد تهران

سازنده زندگی

مشخصات فنی

هزینه کل

قیمت هر متر مربع

20 سال

طبقه سوم بدون آسانسور

3.9 میلیارد تومان

39 میلیون تومان

12 سال

طبقه چهارم بدون آسانسور

4.2 میلیارد تومان

42 میلیون تومان

18 سال

طبقه سوم بدون آسانسور

4.6 میلیارد تومان

46 میلیون تومان

هشت سال

قابلیت های کامل

5.5 میلیارد تومان

55 میلیون تومان

هفت سال

قابلیت های کامل

5.65 میلیارد تومان

56.5 میلیون تومان

نوساز

قابلیت های کامل

7.7 میلیارد تومان

77 میلیون تومان

پنج سال

قابلیت های کامل

7.6 میلیارد تومان

76 میلیون تومان

نوساز

باز نشده و کاملا مجهز

هشت میلیارد تومان

80 میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید