دلتنگی دخترک برای پدر ویلچری اش خبر از مرگ تلخ او داد/ کشف جسد پیرمرد در جنت آباد

دلتنگی دخترک برای پدر ویلچری اش خبر از مرگ تلخ او داد/ کشف جسد پیرمرد در جنت آباد

با کشف جسد یک مرد سالخورده روی ویلچر در منطقه جنت آباد در منزلش، تحقیقات جنایی برای این پرونده آغاز شد.

روز سه شنبه 25 اسفندماه سال جاری زن جوانی با همسایه پدرش در منطقه جنت آباد تماس گرفت و گفت: پدرم که به دلیل معلولیت روی ویلچر نشسته است، چند ساعتی است که به تلفن من پاسخ نمی دهد، بنابراین نگران هستم و از شما می پرسم. رفتن به خانه

به این ترتیب همسایه ها به خانه این معلول رفتند اما هر چه زنگ خانه را زدند نتیجه ای ندادند و به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دادند.

با اعلام این خبر مسئولان کلانتری 138 جنت آباد، امدادگران اورژانس و آتش نشانان وارد ساختمان شدند و پس از بازکردن درب منزل به دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه اداره چهارم دادسرای امور جنایی با جسد یک فرد معلول مشکوک متوفی مواجه شد که خراش هایی روی بدنش مشهود بود.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که متوفی با ویلچر خود در حال تماشای تلویزیون بوده، به علت نامعلومی به زمین افتاده و جان خود را از دست داده و همسایه ها طبق معمول چندین ساعت او را در منطقه ندیده اند.

بررسی های تیم شناسایی پلیس حاکی از آن بود که به دلیل قفل بودن در از داخل، کوچک بودن شیشه ها و دلایل دیگر، مرد غریبه ای وارد منزل نشده و مرد معلول دچار سانحه مرگبار می شود.

اما کارآگاهان در همان گام اول دوربین های مداربسته را در اطراف منزل متوفی هدایت کرده و عملیات پلیسی را برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه آغاز می کنند.

به دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه اداره چهارم دادسرای امور جنایی، جسد متوفی برای بررسی های بیشتر در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید