پیرمرد 78 ساله اهل مراگا برای چهاردهمین بار پدر شد

پیرمرد 78 ساله اهل مراگا برای چهاردهمین بار پدر شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغ گفت: روز گذشته مادر باردار با علائم درد شکم به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده فرزندشان به صورت طبیعی به دنیا آمد. وی ادامه داد: آنچه در این بحث جالب است پدر 78 ساله ای است که چهاردهمین فرزندش را به دنیا آورد و با شادی خاصی در بدو تولد اولین فرزندش اشک شوق در چشمانش جمع شد و منتظر بود تا فرزند خود را در آغوش بگیرد. کودک. ارجمند افزود: خوشبختانه این مادر 45 ساله در یک فرآیند فیزیولوژیکی نوزاد خود را به دنیا آورد و مادر و کودک هر دو در سلامت کامل هستند.

الهوردی ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغ اظهار داشت: روز گذشته مادر باردار با علائم شکم درد به اورژانس این بیمارستان مراجعه کرد و خوشبختانه با اقدامات انجام شده پسرش به صورت طبیعی به دنیا آمد.

وی ادامه داد: آنچه در این بحث جالب است پدر 78 ساله ای است که چهاردهمین فرزندش را به دنیا آورد و با شادی خاصی در بدو تولد اولین فرزندش اشک شوق در چشمانش جمع شد و منتظر بود تا فرزند خود را در آغوش بگیرد. کودک.

ارجمند افزود: خوشبختانه این مادر 45 ساله در یک فرآیند فیزیولوژیکی نوزاد خود را به دنیا آورد و مادر و کودک هر دو در سلامت کامل هستند.

وی ادامه داد: فرزند ارشد این پدر بالای 50 سال سن دارد و ساکن روستای کرده است.

حسین صادقی 14 فرزند این پدر را موهبتی الهی خواند و معتقد است خداوند با هر فرزندی که به او داده خلأ قابل توجهی در معیشت خانواده آنها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به جوانان توصیه می کنم که در امر فرزندآوری با توکل به خدا از روزی دادن فرزندان خود نترسند زیرا روزی دهنده خداوند متعال است.

بر اساس این گزارش همسر اول آقای صادقی درگذشت.

بیمارستان شهید بهشتی مراغه با 9 اتاق LDR با ایجاد محیطی آرام در زایمان طبیعی موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید