حمله وحشیانه یک پیرمرد شیطان صفت به یک دختر 6 ساله در کاراجا

رسیدگی به این پرونده از آنجا آغاز شد که پدر و مادر دختر جوان با مراجعه به یکی از کلانتری های کرج خبر ناپدید شدن دخترشان را به ماموران پلیس آگاهی دادند.

مادر این دختر در حالی که اشک می ریخت گفت: دخترم نازگل و دوستانش در حال تماشای دسته عزاداری جلوی در خانه بودند که متوجه مفقود شدن دخترم شدم و دوستان دخترم گفتند پیرمردی غذای دخترم را با خود به زیر خانه برده است. بهانه ارائه غذا

در حالی که موضوع مفقود شدن نازگل در دستور کار پلیس کرج قرار داشت، مدتی بعد مرد مقوایی جسد نیمه جان دختر جوانی را که در کنار جاده در حوالی شرکت سرم سازی قرار داشت مشاهده کرد. او را از مرگ حتمی نجات داد.

وقتی نازگل کشف شد پدر و مادرش او را به بیمارستان بردند و نازگل تحت درمان قرار گرفت. نازگل که به شدت مجروح شده بود و لحظات تلخ و ناخوشایندی را تجربه کرد، گفت: در حال تماشای دسته عزاداری با بچه ها بودم که پیرمردی آمد و گفت که دارد غذا می دهد، با او رفتم و بعد دهنم را گرفت و رفت. پس از اظهارات نازگل مبنی بر اینکه کارآگاهان صحنه جنایت در خیابان های اطراف خانه نازگل که به دوربین مداربسته متصل شده بود، به جستجو پرداختند و پس از تلاش های مستمر سرانجام توانستند رد پای روباه پیر را شناسایی کنند.

همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی کرج در یک عملیات غافلگیرانه پیرمرد شرور را دستگیر کنند.

بر اساس این گزارش، روباه پیر برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی کرج قرار دارد.

روباه پیر که از زنده ماندن نازگل شوکه شده بود پس از بازجویی های فنی لب به اعتراف گشود و با اعترافاتش بود که برای انتقال به زندان به دادسرا منتقل شد. بازپرس برای این متهم شیطان صفت مجازات اشد پیش بینی کرد.

به گزارش رکنا، نازگل 6 ساله هم اکنون در حال گذراندن دوره درمان است، به گفته کادر پزشکی وی 6 عمل جراحی بزرگ انجام داده است، در این مدت نازگل دردهای زیادی را متحمل شده است اما بزرگترین درد روحی است. مشکلاتی که برای او ایجاد شده است.

پدر و مادر نازگل به شدت نگران آینده و سلامت دختر خردسال خود هستند.

دست

دیدگاهتان را بنویسید