تجاوز مرد شیطان صفت به دختر جوان در گلخانه

دختر 22 ساله به تشریح جزئیات این شکایت پرداخت و گفت: پس از فوت پدر و مادرم، من و خواهرم با هم زندگی می کنیم. خواهرم در یک اداره کار می کند و من مدتی است که دنبال کار مناسب می گردم و خواهرم از دوستانش پرسیده بود که آیا می توانند شغل مناسبی برای من پیدا کنند.

وی ادامه داد: آخرین بار خواهرم به مرد جوانی به نام «ب» که به مطب آنها مراجعه کرده بود گفت که به دنبال شغل مناسب برای من است. او همچنین گفت که گلخانه بزرگی در شهریار دارد و می تواند من را به عنوان منشی استخدام کند.

بنابراین برای کار در یک گلخانه رفتم و مجبور شدم کارم را به عنوان منشی شروع کنم. او گفت اگر عصرها به تمیز کردن گلخانه کمک کنم، حقوق اضافی به من می دهد. 7 کارگر افغان نیز در آنجا کار می کردند. دیشب داشتم گلخانه توت فرنگی را تمیز می کردم که B مرا به دفترش دعوت کرد، اما وقتی به آنجا رسیدم متوجه نقشه شیطانی او شدم.

دختر جوان اشک آلود گفت: فکر نمی کنم حالش عادی باشد، بدون توجه به التماس های من به من حمله کرد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. آزار وحشیانه او باعث شد من غش کنم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که او یک شیطان است. بلافاصله از گلخانه خارج شدم و به خانه برگشتم، اما خواهرم با دیدن وضعیت من از ماجرا مطلع شد و از من خواست به «ب» شکایت کنم.

از شیطان پیروی کن

با شکایت دختر جوان، ماموران به گلخانه توت فرنگی شهریار رفتند و مردی 39 ساله را دستگیر کردند.

این مرد اتهام آزار دختر جوان را نپذیرفت و گفت: روزی که داریا در گلخانه ام استخدام شد از او سفته گرفتم. اما ناگهان کارش را رها کرد و دیگر به گلخانه برنگشت. او به خاطر سفته هایی که از او دارم چنین شکایتی از من کرد و من اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم.

صاحب گلخانه در حالی که جرم خود را انکار می کرد پشت میز دادگاه در شعبه هفدهم دادگاه کیفری استان تهران واقع در شهریار ایستاد.

در این جلسه دختر جوان خواستار اشد مجازات برای او شد. دختر جوان روسری را به دادگاه تقدیم کرد و گفت: روی روسری آثار جنایت وجود دارد که می تواند ادعای من را ثابت کند.

آزمایش DNA جنایی

کارشناسان پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کردند DNA کشف شده روی روسری دختر جوان با DNA گلخانه دار مطابقت دارد و همین کافی بود تا قضات شعبه هفدهم دادگاه کیفری استان تهران بهزاد را به اعدام محکوم کنند.

حکم اعدام شکست خورد

این حکم اعدام با اعتراض مرد شرور در دیوان عالی کشور بررسی شد و قضات دیوان عالی کشور حکم اعدام وی را لغو کردند.

آنها اعلام کردند که دادگاه او را تنها بر اساس DNA کشف شده روی روسری به اعدام محکوم کرده است و مشخص نیست رابطه دختر جوان و صاحب گلخانه خشونت آمیز بوده یا به خواست دختر جوان.

تجدید نظر

با لغو حکم اعدام گلخانه دار، پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و «ب» بار دیگر به دفاع از خود پرداخت.

در این دیدار دختر جوان مقابل قضات ایستاد و گفت: این مرد زندگی مرا سیاه کرده است. پدر و مادرم مرده اند و جز خواهرم کسی نیست که پیگیر پرونده من باشد. چون می دانست من تنها هستم، برایم دردسر درست کرد و آزارم داد. من فقط برای او حکم اعدام می خواهم.

وقتی در جایگاه ویژه ایستاد، اتهام را نپذیرفت و گفت: قبول دارم که با داریا رابطه داشتم اما این رابطه برخلاف میل او برقرار شد و خودش به دفتر من آمد.

در همین حال وکیل داریا فایل صوتی را در اختیار قضات قرار داد و گفت: پس از ماجرای آزار و اذیت سیاه، داریا گفت از بهزاد شکایت خواهد کرد. به همین دلیل بهزاد با او تماس گرفت و ابراز پشیمانی کرد و در این فایل صوتی گفت که حاضر است دریا را نزد پزشک ببرد و تمام هزینه های درمان را بپردازد. اظهارات «ب» در این فایل صوتی نشان می دهد که وی دختر جوان را به دام شیطانی واداشته و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

با آن ادعا قضات دادگاه پس از بررسی فایل صوتی وارد شور شدند تا گلخانه دار را محکوم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید