کار شیطانی مرد شیطان صفت با بدن بیهوش این زن در اتاق عمل

یک روستایی در هند برای شکایت از همسرش به اداره پلیس رفت و ماجرای شگفت انگیزی را فاش کرد که در این قسمت مشروح آن را خواهید خواند.

ادعاها و صحبت های زن جوان برای ماموران پلیس قابل اعتماد نبود اما واقعیت تلخ با مستندات پزشکی ثابت شد. به گفته این زن، سال ها پیش شوهرش او را به بهانه درمان سنگ کلیه در یک بیمارستان خصوصی بستری کرد. به گفته خودش، با وجود اینکه درد شدیدی نداشت، همسرش اصرار داشت که او را با شرایطی برای جراحی به بیمارستانی خصوصی ببرند، غافل از اینکه پشت این همه محبت نقشه ای شیطانی نهفته است.

بر اساس اسناد موجود، طی یک عمل جراحی موسوم به سنگ کلیه یکی از کلیه های این زن فقیر که توسط شوهرش به قیمت بالایی در بازار سیاه اعضای بدن فروخته شده بود، از بدن او خارج و به فرد دیگری پیوند زده شد. زن جوان که بیهوش بود از ماجرا بی خبر بود.

دردهای شدید بعد از عمل او را نگران کرده بود اما همسرش که در آن روزها بسیار به او لطف داشت با مراقبت و توجه کامل به او کمک کرد دوران نقاهت را طی کند.

حالا بعد از چندین سال وقتی برای معاینه پزشکی دیگر به بیمارستان رفت، متوجه شد سال ها پیش یکی از کلیه هایش را از دست داده است. این خبر که برای او تکان دهنده بود، او را وادار به جستجوی پاسخ کرد تا اینکه کنجکاوی او نتیجه داد و اسنادی دریافت کرد که نشان می داد یکی از کلیه هایش توسط همسر و عروسش فروخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید