کمین مرد شیطان صفت در مناطق سرسبز تهران + جزییات تلخ

کمین مرد شیطان صفت در مناطق سرسبز تهران + جزییات تلخ

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد شرور دزدی و آزار و اذیت زنان در محله های فقیر نشین خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در خصوص این پرونده گفت: در اسفند ماه 1400 زن جوانی با مراجعه به کلانتری سوم تهران از سرقت از یک راننده خودرو خبر داد و با توجه به حساسیت موضوع، مقام قضایی دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد. به کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

وی افزود: کارآگاهان ابتدا زن جوانی را که در جریان مصاحبه های پلیسی و در حالی که نظریه پزشکی قانونی وجود دارد به افسر پرونده گفت که مرد جوانی در بزرگراه همت در ورودی پارک فدک خودروی وی را متوقف کرده و پس از تهدید به یک دستگاه خودروی زن جوان را مورد بررسی قرار دادند. قمه، او را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را از خودرویش ربوده و متواری شده است.

این افسر پلیس ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان به برخی موارد دیگر پی بردند و مشخص شد مرد شرور با تهدید قمه و در خیابان های آرام و سرسبز کنار بزرگراه های تهران اقدام به تعقیب زنان مجرد می کند. زمان مناسب و به دلیل سکوت محله های مورد نظر با تهدید قمه به نیت شیطانی خود عمل کرد و سپس طلا و موبایل و پول زنان را به سرقت برد.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: همکارانم از اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات از زنان موفق به دریافت تصویر چهره متهم شدند و با این تصویر که در اختیار داشتند دوربین های مداربسته اطراف محل جنایت مورد بررسی قرار گرفت و متهم با کمک شاکیان پرونده پیدا شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تصویر متهم تا اوایل خردادماه در اختیار تیم های گشت و ماموران پلیس آگاهی سطح تهران قرار گرفت، متهم توسط کلانتری 145 ونک شناسایی و در مرحله بعد متهم توسط متهم شناسایی شد. مخفیگاهی در منطقه ده ونک مشاهده و ج – متهم در مخفیگاهش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: متهم ابتدا خود را بی گناه می دانست و اتهام سرقت را که آزار و اذیت آن آسان بود نمی پذیرفت تا اینکه در میان چند متهم دیگر نزد شاکیان پرونده قرار گرفت و شاکیان یکی پس از دیگری با دیدن متهم، انگشت متهم را به سمت او گرفت و همین کافی بود تا شرور راهی برای فرار از اتهامش پیدا نکند و در این شعبه تحقیقات به دزدی و آزار زنان در اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهم 35 ساله دارای سابقه سرقت در سال های اخیر بوده و تاکنون 5 نفر از شاکیان پرونده برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و با توجه به اعترافات متهم تعداد قربانیان این پرونده بیش از 5 نفر است که تحقیقات برای شناسایی سایر مدعیانی که در سالهای اخیر مورد هدف این مرد شرور قرار گرفته اند در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: در صورت تبدیل شدن افراد به هدف این فرد شرور با اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تماس گرفته و به صورت محرمانه به پرونده آنها رسیدگی و متهم با تشکیل پرونده روانه زندان می شود. به دستور قاضی دادگاه کیفری استان تهران و تحقیقات انجام می شود.افزودن این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید