مرد شیطان صفت به بهانه کار به 5 زن تجاوز کرد

به گزارش جام جم، اوایل شهریورماه امسال زنی میانسال با مراجعه به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، اظهار داشت: سال هاست که حجامت می کنم و تعدادی از موکلانم از طریق به خانه ام مراجعه می کنند. یک وب سایت یا من به خانه آنها می روم. به عنوان مشتری، مردی از من قرار گذاشت که برای حجامت به خانه اش بروم و من به آنجا رفتم اما او در را قفل کرد و مردش رفت. 10 میلیون تومان پول و طلاهای 70 میلیون تومانی من را دزدید. سپس مرا سوار ماشین کرد و در یک محله رها کرد.

تحقیقات ماموران در این زمینه آغاز شده و 12 زن دیگر نیز از همین مرد به اتهام سرقت به پلیس آگاهی تهران شکایت کرده اند. در تحقیقات مشخص شد که پنج نفر از آنها مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و پول، طلا، گوشی و اموالشان به سرقت رفته است. ماموران به جستجوی این مرد پرداختند و اواخر شهریورماه وی را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم نیز در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. وی دو روز پیش بار دیگر به شعبه پنجم بازپرسی بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران منتقل شد و در آخرین اظهارات خود گفت: 9 سال پیش ازدواج کردم و فرزندی ندارم. همسرم از جنایاتی که مرتکب شده ام بی خبر است و به فنجان من معتاد است. از ابتدای امسال تصمیم گرفتم سرقت هایم را شروع کنم. بنابراین به این فکر افتادم که به بهانه کار از زنان دزدی کنم. من یک آگهی روی دیوار گذاشتم که می خواهم در مطب های مختلف کار کنم و به عنوان پرستار منصوب شوم. سپس خانه های ساعتی را با مدارک جعلی اجاره کردم و زنان را به داخل این خانه ها کشاندم. وقتی زن ها وارد خانه می شدند، آنها را به شدت کتک می زدم، طلاها و پول هایشان را می دزدیدم و سپس فرار می کردم. برخی را نیز به بهانه پرداخت وام ناچیز گرفتم و به پنج تن از این زنان تجاوز کردم.

مصطفی تقی زاده بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: با توجه به اعتراف متهم به 12 فقره سرقت از زنان و تجاوز به 5 نفر از آنان، پرونده وی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. استان. او به زودی قضاوت خواهد شد.