نقشه شوم مرد شیطان صفت برای زنان در بزرگراه های تهران

قربانیان او با دیدن او در کلانتری همچنان از او وحشت داشتند و خواستار مجازات شدید این مرد شدند.

آخرین روزهای سال گذشته بود ساعت 4 بعدازظهر زن جوانی به نام ساناز در حال رانندگی در شرق تهران بود که با ورود به ورودی پارک فدک در اتوبان همت مرد جوانی ناگهان او را متوقف کرد

ساناز در حالی که سکوت خیابان مانع از تصادف شد از ترس زیر گرفتن مرد جوان پدال ترمز را فشار داد اما سکوت خیابان باعث شد تا شکارچی برای اجرای نقشه خود از مخفیگاهش بیرون بیاید.

ساناز ترمز زد و ماشینش ایستاد، ناگهان مرد جوان قمه در دست به سرعت سوار ماشین زن جوان شد. ساناز ابتدا تصور می کرد که مرد جوان قصد سرقت دارد اما شرور با استفاده از سکوت خیابان در آن محل قربانی خود را با تهدید و ضرب و شتم تسلیم نیت شوم خود کرد و پس از اجرای نقشه خود اقدام به سرقت کرد. طلا، تلفن همراه و پول زن جوان و به سرعت فرار کرد.

حتی با پلیس وحشت کنید

زن جوان به سرعت خود را به پلیس رساند و ماجرا را از گرفتار شدن در دام نیروی شیطانی خبر داد و با یادآوری این صحنه های تاریک از پلیس کمک خواست.

خیلی زود زن جوان با دستور قاضی پرونده به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از انجام آزمایشات و نمونه برداری، سناریوی تجاوز وحشیانه به زن جوان تایید شد.

همین کافی بود تا تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی دادسرای امور جنایی تهران، مرد شرور را دستگیر کنند.

دومین بزرگراه شکار شیطان

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه زن جوان دیگری گرفتار نیت شوم مرد شیطان صفت به اداره پلیس آگاهی تهران رسید.

زن جوانی که اوایل فروردین ماه مورد هدف مرد جوانی قرار گرفته بود به پلیس گفت: در محوطه سرسبز اطراف پل چمران قدم می زدم و اتوبان خلوت بود که ناگهان مرد جوانی به آرامی به سمت من آمد و فکر کردم رهگذری است. اما ناگهان قمه را بیرون آورد و آن را کشید و تهدیدم کرد.

وی افزود: ابتدا فکر کردم مرد قمه دار قصد دارد طلاها و موبایل من را بدزدد و از او خواستم طلاهایم را به شما بدهد اما او با من کاری نکرد اما مرد ظالم قصد دیگری داشت و مهم نبود. چقدر مقاومت کردم که کافی نبود و زیر مشت و لگد و تهدیدش تسلیم شدم.

زن جوان با گریه ادامه داد: مرد شیطان صفت پس از اجرای نقشه اش موبایل، طلاها و پول های داخل کیفم را برداشت و متواری شد. در حالی که گریه می کردم و آرزوی مرگ می کردم، دقایقی در همان فضای سبز روی زمین بودم و از ترس آبروی خود می ترسیدم ماجرا را به کسی بگویم، اما تصمیم گرفتم به کلانتری بروم تا توسط او دستگیر شوم. این مرد، پس زن دیگری گرفتار حمله شیطانی این مرد نشود.

افزایش شکار شیطان بزرگراه

تحقیقات پلیس در حالی ادامه یافت که سایر قربانیان در دام این مرد شیطان صفت قرار گرفتند و بررسی های میدانی نشان داد که مرد شرور در حال تعقیب زنان در خیابان ها و فضای سبز بوده و زمانی که هدف خود را شناسایی کرده است. او با تهدید آنها با قمه و ایجاد رعب و وحشت، آنها را هدف نیت شوم خود قرار می دهد.

چهره شیطان در دوربین های مداربسته

به این ترتیب زنان با توجه به اینکه چهره مرد شیطان صفت را به خاطر داشتند، با عکسبرداری از چهره توانستند تصویر اولیه متهم را به دست آورند و سپس با این سرنخ برای نظارت تصویری در اطراف صحنه جنایت به سراغ دوربین ها رفتند. .

بازداشت شیطان در بزرگراه

در این مرحله ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران تصاویر دوربین های مداربسته را بررسی کردند و با توجه به تصویر متهم به زودی تصویر مرد شرور به دست آمد و در ادامه کارآگاهان تصویر متهم را در اختیار پلیس آگاهی قرار دادند. تیم های گشت پلیس اطلاعات و افسران پلیس. پایتخت را قرار دادند.

تحقیقات به صورت ویژه ادامه داشت تا اینکه چندی پیش ماموران کلانتری 145 ونک با عکسی که از متهم در اختیار داشتند موفق به شناسایی این فرد شرور شدند و با مراقبت از متهم مخفیگاه وی در دی ونک کشف شد.

در این شعبه از تحقیقات، تیمی از اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با توجه به سرنخ های دریافتی از کلانتری ونک و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و اطمینان از حضور شیطان بزرگراه، مخفیگاه متهم را زیر نظر گرفتند. در مخفیگاه او عملیات را آغاز کردند.

کارآگاهان در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شدند و مرد شرور در فکر راه فراری بود اما زمان رو به پایان بود و کاری از دستش برنمی آمد و قبل از اینکه بخواهد با ماموران ارتباط برقرار کند، با دستبند و دستبند پلیس به وی بست. .

متهم ابتدا در کلانتری سکوت کرد و خود را بی گناه دانست اما در مواجهه با قربانیانش در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران راهی برای فرار از اتهاماتش نداشت.

زمانی که 5 زن آرش را در میان متهمان دیگر شناسایی کردند و با انگشت به سمت او نشانه رفتند، آرش چاره ای جز اعتراف نداشت.

زنان جوان همچنان می ترسیدند و در حالی که اشک می ریختند، آرش را شیطانی معرفی کردند که زندگی آنها را تاریک کرد و گفتند که پس از آن روز سرنوشت ساز از سایه خود نیز می ترسیدند و برخی از آنها افسرده و تحت نظر بودند. دکتر.

اعترافات شیطان بزرگراه

آرش، 35 ساله که مجرد است، پس از مواجهه با قربانیانش، حرفش را باز کرد و اعتراف کرد که نقشه شیطانی را اجرا کرده و از زنان دزدی می کند.

در بررسی ها مشخص شد که آرش در گذشته سابقه سرقت داشته و در سال های اخیر بارها مرتکب این جنایت شده است به همین دلیل قربانیان او از ترس آبرو به پلیس مراجعه نکرده اند.

بر اساس این گزارش، متهم به دستور قاضی دادسرای امور جنایی استان تهران در اختیار ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات برای شناسایی دیگر مالباختگان این مرد ادامه دارد.

+9 صبح

دیدگاهتان را بنویسید