حمله وحشیانه به دختر 8 ساله در جنوب تهران

مردادماه امسال با شکایت مادری مبنی بر تجاوز به دختر هشت ساله او به نام هستی توسط یکی از بستگان نزدیکش در منطقه مولوی با پلیس جنوب تهران تماس گرفت و تحقیقات را آغاز کرد.

تیم پلیسی پس از تحقیقات اولیه و بررسی های اولیه به دستور قاضی دادسرای امور جنایی تهران، ابتدا تحقیقات خود را از پدر هستی 8 ساله آغاز کرد. پدر هستی گفت: برای رنگ آمیزی دیوار ساختمان به خانه یکی از اقوام نزدیک خانه این فرد رفتیم. متاسفانه دخترم هستی در این مکان مورد تجاوز قرار گرفت.

اختلال در هستی در جنوب تهران

مادر هستی در بازپرس پلیس گفت: شوهرم نقاش خانه است و دخترمان را به سر کار می برد تا هستی برای حضور در خانه بهانه نیاورد. مردی که از اقوام ماست، 56 ساله و متاهل، از همسرم خواست که برود و ساختمان را رنگ کند.

مادر جوان ادامه داد: بعد از اینکه نقاشی دیوارهای خانه مرد شرور را تمام می کنم، چند روزی از دختر کوچکی که تو بودی می گذرد. شب ها کابوس می دید و با کمبود غذا خود را توجیه می کرد به درون خود می رفت. بعد از چند روز بالاخره صحبت کرد و فهمیدیم مرد شیطان صفت در خانه ای که قرار بود بازسازی شود به دخترم تجاوز کرده است.

مادر هستی درباره تجاوز شیطانی به دخترش توضیح داد: هستی پس از 2 روز سکوت خود را شکست و اظهار داشت که وقتی با پدرش برای رنگ آمیزی ساختمان رفته است، مرد شیطان صفت هستی را به بهانه بازی به داخل حیاط کشیده و به او تجاوز کرده است. دخترم را تهدید به مرگ کرد تا به کسی نگوید.

دستگیری مرد شیطان صفت در مولوی

ماموران کلانتری با توجه به حساسیت موضوع و پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه متجاوز را در جنوب تهران، منطقه مولوی شناسایی و به دستور قاضی جنایی تهران، مأموریت دستگیری را بر عهده گرفتند. متهم.

روز جمعه 31 مرداد ساعت 23 بود که تیم پلیسی پس از هماهنگی با مقامات قضایی بلافاصله به محل مذکور حرکت کرده و فرد شرور را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، متهم برای آغاز تحقیقات در اختیار دادگستری کیفری استان تهران قرار گرفت و رسیدگی به صحت ادعای شاکی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید