جنایت وحشتناک در کرج/حمله پیرمرد به دختر 6 ساله!

جنایت وحشتناک در کرج/حمله پیرمرد به دختر 6 ساله!

روز جدید نازگل دختر 6 ساله کرجی توسط پیرزنی به بهانه عرضه غذا مورد سرقت قرار گرفت و پس از آزار شیطانی جسد نیمه عمر این کودک در کیسه خواب پیدا شد.

پیرمرد شیطان صفت پس از ربودن یک دختر 6 ساله در کاراجا و تعرض به او، جسد نیمه جان او را در کنار جاده رها کرد.

رسیدگی به این پرونده از آنجا آغاز شد که پدر و مادر دختر جوان با مراجعه به یکی از کلانتری های کرج از ناپدید شدن دخترشان به ماموران پلیس آگاهی اطلاع دادند.

مادر این دختر در حالی که اشک می ریخت گفت: دخترم نازگل و دوستانش در جلوی خانه مشغول تماشای دسته عزاداری بودند که بعد متوجه شدم دخترم مفقود شده است و دوستان دخترم گفتند پیرمردی غذایی را که دخترم تعارف کرده بود با خود برده است. او .

در حالی که موضوع مفقود شدن نازگل در دستور کار پلیس کرج قرار داشت، مدتی بعد مردی جسد نیمه جان دختر جوانی را که در کنار جاده در حوالی شرکت سرم سازی دراز کشیده بود مشاهده کرد. این فرد که ناجی این دختر بود با انتقال او به نزدیکترین مرکز درمانی او را از مرگ حتمی نجات داد.

وقتی نازگل کشف شد پدر و مادرش او را به بیمارستان بردند و نازگل تحت درمان قرار گرفت. نازگلی که به شدت مجروح شده بود و لحظات تلخ و ناگواری را تجربه کرد، گفت: در حال تماشای عزاداری با بچه ها بودم که پیرمردی آمد و گفت دارد غذا می دهد. باهاش ​​رفتم و بعد دهنم رو گرفت و برد خونه اش….

رد پای روباه پیر شناسایی شد

پس از اظهارات نازگل، کارآگاهان جنایی به بررسی خیابان های اطراف خانه نازگل که به دوربین مداربسته متصل بود پرداختند و پس از تلاش های مستمر در نهایت توانستند رد پای روباه پیر را شناسایی کنند. همین کافی است تا کارآگاهان پلیس آگاهی کرج در یک عملیات غافلگیرانه پیرمرد شرور را دستگیر کنند. بر اساس این گزارش، روباه پیر برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی کرج قرار گرفت.

روباه پیر که پس از دستگیری از زنده ماندن نازگل شوکه شده بود، پس از بازجویی های فنی اعتراف کرد و با اعترافات او بود که به دادسرا منتقل شد. بازپرس به محض خواندن پرونده و انجام تحقیقات لازم دستور داد آن روباه پیر را به زندان ببرند. بازپرس برای این متهم شیطان صفت مجازات اشد پیش بینی کرد.

در حال حاضر نازگل 6 ساله تحت درمان است و طبق اعلام کادر پزشکی 6 عمل جراحی بزرگ انجام شده است. در این مدت نازگل دردهای زیادی را متحمل شد، اما بزرگترین درد فشار روحی بود که بر او وارد شد. پدر و مادر نازگل به شدت نگران آینده و سلامت دختر خردسال خود هستند.

دیدگاهتان را بنویسید