ادعای جنجالی پرسپولیس علیه استقلال!

ادعای جنجالی پرسپولیس علیه استقلال!

یک روز پس از صحبت های جواد نکونام، مربی و دستیار استقلال در مورد اشتباهات داوری و ادعای 14 امتیازی پرسپولیس با این خطا، باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی پاسخ این همکار آبی پوشان را داد.

در این ویدئو که به گفته باشگاه پرسپولیس بر اساس نظر کارشناسان تهیه شده، صحنه های مشکوکی از چند بازی از جمله دیدار استقلال با ملوان، آلومینیوم، شمس آذر، استقلال خوزستان، پیکان، سپاهان و … دیده می شود.

باشگاه پرسپولیس در این ویدئو نظرات کارشناسان برتر فوتبال را نقل می کند و برخی از امتیازات کسب شده توسط استقلال را زیر سوال می برد.

پرسپولیسی ها در پایان این ویدئو مدعی شده اند که استقلال با اشتباهات داوری 18 امتیازی شده است که ادعایی مهم و بزرگ علیه مدیریت استقلال است.

این اولین بار نیست که پرسپولیس و استقلال همدیگر را در این زمینه متهم می کنند، اما به دلیل نزدیک بودن به پایان فصل و همچنین نظارت بیشتر سازمان لیگ، شاید این بار ادعای طرفین علیه یکدیگر باشد. عواقبی برای آنها خواهد داشت.

حالا همه باید منتظر بازی استقلال و فولاد امروز باشند، جایی که شاید هر نتیجه ای جز برد برای استقلال با واکنش شدید کادر فنی آبی ها مواجه شود.