واکنش فوری سرمربی استقلال به ادعای جنجالی بازیکنان پرسپولیس

واکنش فوری سرمربی استقلال به ادعای جنجالی بازیکنان پرسپولیس

ساعاتی پیش و در فاصله چند ساعت مانده به آغاز بازی آلومینیوم و پرسپولیس، ویدئویی در فضای مجازی و برخی رسانه ها از وضعیت زمین چمن مقابل یکی از درب های امام خمینی (ره) منتشر شد. ورزشگاه اراک و گفته شد که این کار عمدی انجام می شود.

اشکان نامداری مربی دروازه بان های آلومینیوم اراک گفت: در ذهن سرمربی تیم ما و همچنین اعضای کادر فنی آلومینیوم جایی برای چنین مشکلاتی وجود ندارد که اقداماتی برای گرفتن امتیاز در یک. همخوانی داشتن. از آنجایی که موضوع مربوط به محوطه جریمه و دروازه بانی است، باید بگویم که دروازه بان های تیم در این قسمت از زمین هیچ مشکلی ندارند، مگر اینکه بخواهند مقابل پنالتی بایستند.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات امسال سازمان لیگ پس از بررسی وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد که زمین چمن باید کمی بزرگتر شود تا به استانداردهای لازم برسد و قبل از فصل نیز پیمانکار مجتمع اقدامات لازم را انجام داد. با تغییر موقعیت یکی از تیرها، مقداری از زمین دچار مشکل شد. این موضوع مربوط به امروز نیست و قبل از برگزاری هواداران تغییراتی در این قسمت از زمین انجام شد.

مربی دروازه بان های آلومینیوم تصریح کرد: فراموش نکنید که فوتبال دو نیمه دارد. اگر یک نیمه از دروازه بان حریف در این دروازه بازی کند، طبیعتا دروازه بان تیم ما نیمه دیگر را در این زمین بازی خواهد کرد. اگر مشکلی هست برای دروازه بان تیم ما هم هست. با این حال انتظار داریم بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم و امیدوارم طرح این مسائل قبل از مسابقه تاثیری در روند حرفه ای این دیدار نداشته باشد.

نامداری گفت: همکاران ما از باشگاه آلومینیوم اراک به ویژه مدیرعامل باشگاه پس از آماده سازی تمامی قسمت های ورزشگاه تا صبح امروز در ورزشگاه حضور داشتند و تلاش شبانه روزی این بستگان زیر سوال نرود. با پخش ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید