افزایش قیمت روغن موتور ممنوع!

سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام کرد:

بر اساس اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، هرگونه افزایش قیمت روغن موتور بدون اخذ تاییدیه های لازم غیرقانونی و مصداق بارز گران فروشی است.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این سازمان گزارش داد که از روغن موتور بنزین و گازوئیل از جمله اقلام مشمول قیمت گذاری قطعی هستند، بنابراین هرگونه تغییر قیمت در صورت تایید کارگروه و ستاد تنظیم بازار عملیاتی می شود.

تاکنون مصوبه ای از سوی متولیان امر در این راستا اعلام نشده است و اصولاً این سازمان و سایر نهادهای ذینفع در شرایطی نیستند که با افزایش قیمت قبل از تصویب موافقت کنند. بنابراین هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ تاییدیه های لازم غیرقانونی و مصداق بارز گران فروشی است و در صورت افزایش قیمت با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

همچنین کلیه واحدهای تولیدی موظفند روغن کافی را بدون وقفه و طبق روال قبلی به بازار عرضه کنند. ضمناً بر روند تولید و تحویل و کمیت آن نظارت ویژه می شود و هرگونه کاهش یا توقف تحویل و نگهداری محصول طبق قوانین جاری تحریم خواهد شد.محصولات و هموطنان عزیز می توانند در صورت بالا بودن وضعیت را از طریق سامانه 124 گزارش دهند. فروش و دپوی محصول و عدم تحویل.



آیا این خبر مفید بود؟