کاهش عرضه روغن موتور بازار البرز را مختل کرد/ افزایش 70 درصدی قیمت; سازنده را جستجو کنید!


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882531

سعید نورالهی گفت: در 4 ماه گذشته انجمن صنفی تولیدکنندگان روغن موتور با توجه به افزایش هزینه های تولید سعی در افزایش قیمت داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید نورالهی معاون تعزیرات حکومتی استان البرز در خصوص کمبود روغن موتور در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: در 4 ماه گذشته انجمن تولیدکنندگان روغن موتور با توجه به افزایش تولید سعی در افزایش قیمت داشته است. هزینه ها “

نورالهی با اشاره به اینکه اتحادیه خواستار افزایش 70 درصدی قیمت روغن موتور از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده بود، افزود: ماه گذشته طی بررسی های لازم با افزایش 25 درصدی موافقت شد.

وی بیان کرد: افزایش مورد انتظار تولیدکنندگان محقق نشد، در نتیجه اقدام به کاهش تولید کردند، این موضوع قابل توجیه نیست، رقمی که سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده به عنوان متولی قیمت گذاری تعیین کرده معتبر است.

نورالهی تصریح کرد: کاهش تولید روغن موتور باعث کاهش عرضه در بازار می شود و با توجه به افزایش سفر در تابستان، تقاضا افزایش می یابد که در نتیجه اختلال در مکانیزم عرضه و تقاضا منجر به تورم در بازار می شود. قیمت روغن موتور

وی گفت: عده ای از فضای مذکور سوء استفاده می کنند، پرونده های زیادی توسط سمت البرز تشکیل شده است که یکی از پرونده ها 10 میلیارد تومان برای واحد توزیع بوده که البته مشکل اصلی به کاهش تولید برمی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید