اقدامات شرکت مخابرات استان ایلام تشریح شد

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام به تشریح اقدامات این شرکت در سال گذشته پرداخت.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

شهاب الدین نبی پور، مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام وی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی یک سال گذشته اقدامات مطلوبی برای توسعه ارتباطات انجام شد که دستاوردهای خوبی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه خدمات اربعین سال گذشته این شرکت مورد استقبال مردم قرار گرفت افزود: با وجود تردد زیاد زائران خوشبختانه مشکلی در ارائه خدمات وجود نداشت.

وی افزود: همچنین در سال گذشته زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شد و این شرکت توانست در این زمینه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام افزود: سال گذشته اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مراکز مخابراتی در نقاط مختلف استان هزینه شد.

نبی پور همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه شبکه ارتباطی و پهنای باند اشاره کرد و گفت: 74 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان های ارکواز، دلران، ایوان و دره شهر هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام با بیان اینکه برای این مهم 132 میلیارد ریال هزینه شده است، به تکمیل ظرفیت 50 هزار مرکز NGN در سال گذشته اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده در اجرای طرح فیبر نوری تصریح کرد: برای اتصال روستاها 100 کیلومتر فیبر نوری با اعتبار 60 میلیارد تومان ساخته شد و این رقم به 440 کیلومتر افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه 11 کیلومتر فیبر نوری برای ارتباطات سیار با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال انجام شد افزود: در حوزه شهری نیز 95 کیلومتر پروژه نوری شهری با اعتباری بیش از 66 میلیارد تومان انجام شد.

نبی پور با بیان اینکه 13 سایت جدید در حوزه ارتباطات سیار در قالب طرح های مختلف با اعتباری بالغ بر یک هزار و 4 میلیارد تومان تکمیل شده است، تصریح کرد: اضافه شدن 34 سایت دیگر در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ارتقاء 37 سایت 4G با یک هزار و 110 میلیارد ریال، ارتقاء پنج سایت 5G با اعتبار 180 میلیارد ریال، جابجایی و تعویض دکل ها با 180 میلیارد ریال، بهینه سازی و ایمن سازی 100 سایت و …. از این شرکت در سال گذشته

نبی پور در نهایت تغییر وضعیت معترضان شاغل در آن شرکت را از دیگر اقدامات انجام شده در آن شرکت برشمرد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها