الکل یک رفیق را بکشتن داد



پلیس اطلاعات؛

رئیس اطلاعات کلانشهر گفت: مردی را که دوستش را در مستی کشته بود دستگیر کردند.

الکل یک دوست را کشت

به گزارش خبرگزاری موج


، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: 9 فروردین ماه سال جاری کارکنان حراست بیمارستان لقمان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از مرگ مشکوک پسر جوانی بر اثر اصابت چاقو بر بالین اورژانس خبر دادند. بخش این بیمارستان تیمی از کارآگاهان را هدایت می کند پلیس اطلاعات به سردخانه بیمارستان رفتند و تحقیقات را آغاز کردند. در سردخانه با جسد پسر 18 ساله ای روبرو شدند که با ضربه چاقو به گردن کشته شده بود.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات اولیه ماموران گفت: بررسی های اولیه کارآگاهان نشان داد پسر جوان در تقاطع خیابان مدرس و ولی عصر (عج) تهران در درگیری سه نفر با چاقو مجروح شده است. همچنین نتایج تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مقتول با یکی از آشنایان خود مشروبات الکلی مصرف کرده و با پسر جوان دیگری در خیابان درگیر شده است. همچنین در تحقیقات ماموران مشخص شد که در این درگیری دوست مقتول به طور تصادفی با چاقو به گردن دوستش وارد شده است. پسر جوانی که با این دو نفر درگیر شده بود و چاقو به همراه داشت پس از جنایت از محل متواری شد.

ولی پور گودرزی ادامه داد: دوست مقتول خیلی زود شناسایی و دستگیر شد. همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس با بررسی دوربین های مداربسته اطراف صحنه جنایت و اقدامات اطلاعاتی، آنها مامور شدند پسر جوانی را که از طرفین درگیری بود شناسایی و سپس برای دستگیری وی وارد عمل شوند. همچنین با دستور قانونی از سوی مقام قضایی، جسد مقتول برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و متهم برای روشن شدن ضوابط پنهان در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری دهم قرار گرفت. همچنین تحقیقات برای دستگیری سایر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.