اجرای کمپین “رفیق شهید من”؛ 1361 بیا پیش شهدای شاهچراغ مریدان


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906755

عبدالرضا روز خوش گفت: کمپین مجازی «رفیق شهید من» برای تجلیل از دانش آموزان شهید حادثه ترور شاهچراغ این هفته برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش را آرمان، صبح امروز عبدالرضا روز کش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهید علی عرب شهید دانش آموز شاخص امسال است که اتفاقا اهل استان کرمان است. و ساکن یکی از شهرستان زرند.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر در کشور شعار امسال هفته بسیج ایران انتخاب شده و برنامه های مجازی در قالب کمپین و حضوری در مدارس در این هفته پیگیری می شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: سه کمپین ایران قوی، تاریکی نیست و رفیق شفیق کمپین هایی است که دانش آموزان در فضای مجازی دنبال می کنند.

روز کوش توضیح داد: در کمپین بدون تاریکی دانش آموزان به دو سوال از جمله علت حضور آمریکا در خاورمیانه و جنایات آمریکا در منطقه خاورمیانه پاسخ خواهند داد. دانش آموزان با تصاویر این سه شهید عکس می گیرند و برای بسیج دانش آموزی ارسال می کنند.

وی به دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی در این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: سخنرانی قبل از خطبه نماز جمعه توسط دانش آموزان سراسر استان، اجرای رزمایش جهادگران فاطمی 2 در سه حوزه شامل حوزه علمی با کلاس های آموزشی، عمران با مرمت و زیباسازی مدارس و در نهایت خدمات دانش آموزی مؤمن از جمله برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

نماینده رسمی بسیج دانش آموزی استان کرمان ادامه داد: دیدار نوجوانان نخبه بسیجی با مسئولان استانی و شهرستانی، دیدار با خانواده دانش آموزان شهید، برگزاری مسابقه نقاشی و همچنین حضور معلمان و مربیان در مدارس برای پاسخگویی سوالات دانش آموزان در مورد وضعیت فعلی

روز خوش مهم ترین برنامه هفته بسیج دانش آموزی را راهپیمایی 22 آبان دانست و گفت: 23 برنامه توسط واحدهای بسیج در مدارس برگزار شده است و بیش از 2000 واحد بسیج دانش آموزی در سراسر استان اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: روز چهارشنبه 11 آبان ماه مراسمی با عنوان استکبار ستیزی با حضور 5 هزار دانش آموز دختر در تالار تشاه برگزار می شود.
مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان همچنین به دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی در طول سال اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه های بسیج دانش آموزی در سه سطح شهید عزیز الهی برای مدارس ابتدایی، شهید فهمیده برای مقطع متوسطه دوم و شهید بهنام محمدی برگزار می شود. منحصراً برای مدارس متوسطه از دوره اول.

روز هوش در پایان گفت: هدف ما آشنایی دانش آموزان استان کرمان با شهید نامدار کشور، شهید علی عرب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید