مریدان تقی پور در البرز به دنبال انتقام هستند/ آیا مس سد مقاومت را خواهد شکست؟


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886877

نماینده فوتسال آذربایجان در چهارمین بازی این فصل لیگ برتر برای جبران مفت مقابل میزبان البرزی به میدان می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، امروز (یکشنبه) حریفان مس سونگون و ورزقان از ساعت 17 میزبان البرز مقاومت خواهند بود.

مسی پس از شروعی سخت و 2 برد پر گل هفته گذشته در سیرجان توقفی غیرضروری داشت و با شکست 3-1 به طرز باورنکردنی در زمین گرزمین گیر افتاد!

این اولین شکست فصل برای شاگردان اسماعیل تقی پور بود که با از دست دادن صدر جدول به رده چهارم سقوط کردند.

نارنجی ها اکنون در بازی چهارم مقابل حریفی هستند که شروع ضعیفی در فصل داشته اند و از سه بازی اول خود فقط 2 امتیاز کسب کرده اند.

نماینده استان البرز در هفته سوم در دیدار چیپس کامل مشهد با تساوی 2 بر 2 متوقف شد و با این نتیجه در رده یازدهم قرار گرفت.

در دو دیدار پایانی فصل گذشته مس سونگون و مقاومت از میزبان پیروز میدان شدند و در دور اول لاله های نارنجی در خانه حریف را 7 بر یک در هم کوبیدند.

در بازی برگشت اما ورزکانی در مسابقه ای جنجالی با برق گرفتگی! آنها با نتیجه 4-1 مغلوب البرازیس شدند و سنگین ترین شکست فصل خود را متحمل شدند.

در این بازی مس سونگون تا شروع نیمه دوم پیروز بود اما خاموشی سالن و وقفه نیم ساعته در بازی ورق آن را به نفع مقاومت کرد.

از این رو نارنجی پوشان آذربایجان در بازی امروز به دنبال انتقام باخت هفته سوم و فصل قبل خود خواهند بود و باید دید آیا می توانند از سد مقاومت عبور کنند یا خیر؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید