ما انتقام خون شهدایمان را خواهیم گرفت/ بگذار دشمن حماسه مریدان و مردم یاسوج را ببیند.


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907011

خروش یکپارچه یاسوج ها علیه شورشیان در تشییع شهدای شاهچراغ

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتقام خون شهدای خود را از دشمن خواهیم گرفت، گفت: دانش آموزان و شهروندان یاسوجی در برابر دشمن و یاغی حماسه آفریدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، پیکر مطهر 11 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز پس از تشییع در شیراز به مشهد مقدس منتقل شد.

یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروز میزبان شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، شهدای خوشنگ و امیدخبر شهرستان بهمئی این استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم باشکوه وداع با شهدای هم استانی که در حمله تروریستی داعش در حرم شاهچراغ (عج) به شهادت رسیدند، گفت: آمریکا و اسرائیل باید ببینند چگونه ملت بزرگ ایران در مقابل جبهه استکبار ایستاده است

وی با اشاره به اینکه نمی بینید، امروز می بینم که جمعیت آماده است و این حضور مردم در محکومیت آمریکا، اسرائیل و استکبار آمریکا تاریخی است، گفت: آمریکا و استکبار سال هاست به سمت ما تیراندازی می کنند. . و شهید هستند.

آیت الله نصیر حسینی با تاکید بر اینکه دشمنان جنگ رسانه ای و اقتصادی به راه می اندازند، اما ملت ما در مقابل دشمن مقاوم و استوار است، تصریح کرد: در اوایل انقلاب، ترور، جنگ تحمیلی و کودتا طراحی و اجرا شد. دشمنان جمهوری اسلامی ایران، اما همه دنیا دیدند که سربلند از این حوادث بیرون آمدند، ملت بزرگ ایران بود.

e36f1234 965d 441a 9dda e86f07ee94b0 خبر خاکستری

وی در ادامه افزود: دشمن در میان این شکست های سنگینی که از ملت دیده است دست به قتل می زند و تاریخ حادثه شاهچراغ را که دشمن در فضایی خونین آغاز کرد را فراموش نمی کند.

وی با بیان اینکه کودکی در سینه مادرش جان باخت، پسری در آغوش پدر شهید شد و قربانیان به ضرب گلوله کشته شدند، گفت: این هنر نیست، شکست دشمن است، چرا که اگر هزاران امید را از ما بردارید. امیدها از لاله او رشد می کند.

وی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دانش آموزان و شهروندان یاسوجی در مراسم وداع با دو شهید حادثه شیراز کوگیلویه و بویراحمدی حماسه بزرگی آفریدند و نشان دادند که امیدهای زیادی از خفتگان روییده است. لاله ها در خون شطرنج

آیت الله حسینی فرمودند: وقتی زنان ما را کشتید فکر کردید زنان ما ترسیدند و جلو نیامدند، سال هاست که دست شما به خون ملت ما آلوده است.

وی با اشاره به اینکه ما ملت ایران همچون کوهی استوار ایستاده ایم، گفت: راه استقلال، امام، رهبری و استقامت را ادامه می دهیم، مقاومت و مبارزه می کنیم تا پیشرفت کنیم و جبهه استکبار را در هم کوبیم.

امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه انتقام خون شهدای خود را خواهیم گرفت، گفت: پاسخ کسانی که این جنایات را مرتکب شدند، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ما انتقام این اغتشاشات را خواهیم گرفت و آمریکا می داند این ملت شکست ناپذیر و مقاوم است، گفت: فکر کردید با چهار اراذل می توانید انقلاب را بکشید، تا آخرین قطره خون در بدنمان وقت داریم. پرچم صاحب حق آن است و ما برای شما می جنگیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با توجه به رهبر معظم انقلاب، پرچمدار مؤمنان در برابر بت های شرک در جهان و قدردانی از مردم با بصیرت شهر یاسوج، اظهار داشت: مردم با بصیرت از شهر یاسوج می گذرند. تجمع بزرگ شهروندان یاسوج برای وداع باشکوه با شهدای مظلوم که به جرم مسلمانی جان باختند، اماکن مقدس با رگبار بسته شد، خاری در چشم دشمن است.

dc5fd03d 8370 4fa0 b659 52ef86adef89 خبر خاکستری

وی با اعلام اینکه دشمن کشتن ایرانی ها را افتخار می داند، گفت: هیچکس نمی تواند بگوید که شهدای شاهچراغ سلاح در دست داشتند و انتقامی که از ما می گیرند برای ما ایرانی هاست.

سیدعلی احمدزاده تاکید کرد: تروریست ها در شاهچراغ نگفتند چه کسی حامی انقلاب و چه کسی دشمن نظام است و دشمن به فکر او نیست، او فقط می خواهد ایرانیان را بکشند. با خونسردی سوریه و عراق دیگری را از ایران خارج کرد و وقتی دید نتیجه نمی دهد شروع به کشتن کودکان و زنان و جوانان بی گناه کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد این تقسیم بندی را اینگونه آغاز کرد که وقتی در جنگ دشمن را شکست دادیم و آنها متوجه شدند کاری از دستشان برنمی آید به اغتشاشات داخلی روی آوردند زیرا از رویارویی با سپاه و ارتش ما ناامید شده بودند و به جایی نمی رسیدند. .

احمدزاده تاکید کرد: دشمن بداند به عهدی که با پروردگار عالم و امام راحل بسته ایم از انقلاب خود دفاع می کنیم و خون خود را تا آخر نثار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما در صحنه هایی مانند دوران دفاع مقدس هستند، گفت: بسیاری از این جوانان 70 و 80 ساله هستند که پای انقلاب هستند و ما از امام حسین یاد گرفتیم که شش ماهه بیاوریم. -کودک پیر به میدان.»

استاندار کهگیلویه و بویار احمد گفت: این دو شهید عزیز که امروز در شهر یاسوج تشییع شدند و این حضور حماسی را دشمنان دیدند از این جهت که راه شهدا ادامه خواهد داشت و از این خون های پاک نهال می روید. به خواست خدا، وعده حکومت امام را در شام خواهیم دید.

احمدزاده تصریح کرد: بوی شهادت در استان ما پیچیده است و به همه شما برای بزرگ کردن شهدای استانمان، وداع باشکوه و حماسی در مرکز استان درود و تسلیت عرض می کنیم.

وی با اشاره به سخنان سرلشکر سلامی مبنی بر انتقام از دشمن گفت: ما منتظر این نیروها و سربازان عزیزمان هستیم تا انتقام خون این شهدا را بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید