فرمانده کل سپاه: با جوانان نسل جدید انقلاب دیر یا زود انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه: با جوانان نسل جدید انقلاب دیر یا زود انتقام خون سردار سلیمانی را خواهیم گرفت.

وی با اشاره به علت شهادت قاسم گفت: او به این دلیل کشته شد که هلال شخصیتش کامل شده بود و انقلاب ابوالفضل حسینی ما به مرحله ای رسیده بود که باید دستانش از بدنش جدا می شد و الهی می شد.
فرمانده کل سپاه با اعلام اینکه دیر یا زود انتقام خون حاج قاسم را خواهیم گرفت، گفت: با جوانان نسل جدید انقلاب به سراغ دشمنان خواهیم رفت.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در آخرین جلسه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، سید الشهدایی از جبهه مقاومت با حضور حجت -الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جماعت کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهید سلیمانی و اقشار مختلف مردم در مسجدی بزرگ برگزار شدند. حضرت امام علی (ع) در شهر کرمان با بیان اینکه در نیمه شب 22 دی ماه 1396 صورت فلکی زیبا و بهشتی در سپهر ستارگان اسلام طلوع کرده است، اعلام می کند: این بار زیبا و دل انگیز در مرکز که از آن خورشید تابان به نام سلیمانی می تابد و در کنار او چند ستاره درخشان دیگر بر عرش اعلای عرش می نشینند.

وی با بیان اینکه در آن روزها کشور پر از عطر شهادت بود و نه تنها ایران، بلکه هستی از عطر آن شهادت می پیچید، گفت: در 26 آذر بی نظیرترین اتفاق عاطفی جهان رخ داد و چشم همه دوخته شد. پر از اشک همه مردم از خانه های خود کوچ کرده اند تا در عروج آسمانی دو پادشاهی زمینی شرکت کنند.

فرمانده سپاه با بیان اینکه در آن روز همه مردم مثل باران اشک ریختند، افزود: لحظه های غم انگیز شهادت حاج قاسم را نمی توان وصف کرد و با قلم نمی توان روحیه دردناک مردم کرمان را توصیف کرد و تنها می توان با آن گریست. آنها را نمی‌توانم ببخشم.”

گفت من وسط این جمعیت انبوه پر از عشق و محبت مثل قطره گیر کرده بودم و داشتیم فکر می کردیم که چطور خدا این همه عظمت به انسان می دهد و چه حکمتی دارد که یک انسان اینقدر پیش خدا عزیز شود. فرمود: خداوند به این سؤالات پاسخ داده است که اگر انسان مؤمن باشد و عمل صالح انجام دهد، خداوند دلها و دلها را جذب می کند و این وعده خداوند است.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه شعله های عشق حاج قاسم سلیمانی هرگز خاموش نمی شود، افزود: این خورشید درخشان هر سال دوباره طلوع می کند اما هرگز غروب نمی کند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه این تعبیر معنوی قاسم عزیزمان است افزود: شهید سرلشکر قاسم سلیمانی را باید از چند زاویه دید و از هر زاویه ای که به او نگاه کنیم جامع و کامل است.

وی با اشاره به علت شهادت قاسم گفت: او به این دلیل کشته شد که هلال شخصیتش کامل شده بود و انقلاب ابوالفضل حسینی ما به مرحله ای رسیده بود که باید دستانش از بدنش جدا می شد و الهی می شد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با شهادت به مرزی رسیدم که باید از آن عبور می کردم و این یک زندگی جدید و میدان نفوذ جدیدی بود که خداوند به او داده بود و ادامه داد: حاج قاسم قدرتی که همه را به ارمغان آورد. جوانان به میدان و عشق بی پایان و تلاش مداوم رشد کردند.

وی با اشاره به اینکه باید به نقشه ذهنی دشمن رجوع کرد و دید کجا می خواهد کنترل کند، گفت: اقدام حاج قاسم طلسم همه نیروها را زدود و شهید سلیمانی همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه خواهان اشغال کل جغرافیای اسلامی از شرق مدیترانه تا شرق افغانستان هستند، گفت: دشمن در قالب گروهی مقتدر آمده است تا جهان اسلام را فتح کند و به انقلاب اسلامی ایران و استقلال و عزت کشور حمله کند. مردم ایران را بگیرید

قاسم با اشاره به اینکه قاسم از نیام شمشیر کشید و هر جا که ظاهر شدند قاسم در مقابل آنها بود و با شمشیر به بدن دشمن می زد، افزود: باید گفت که دشمن قاسم را خیلی بیشتر از ما می شناخت. .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی با غیرت علوی از مسلمانان نوامی دفاع کرد، خاطرنشان کرد: زمانی که لشکر مشرکان جواهرات او را از یک زن غیرمسلمان گرفتند، حضرت علی (ع) فرمودند که اگر شجاع از ناله این غم می میرد، هرگز شایسته سرزنش نیست، باید او را تحسین کنیم که قوزک پاهایش را از یک زن باز کرد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم زینت ولایت میدان جهاد است و رهبری شهید سلیمانی پایانی ندارد و او نه تنها راهنما بلکه خود راه است، تصریح کرد: خود ایشان راه را ساختند و پیمودند و مقام معظم رهبری. گفت: از طریق شهدا می‌توانیم بلی راه را آموخت و حاج قاسم یکی از راه‌هاست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی تربیت شده مکتب اسلام بود، ادامه داد: گاهی که با حاج قاسم مسافرت می کردم، می دیدم که ایشان در حد توان قرآن می خواند و با قرآن انس داشت.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس، فرانسه و کسانی که وابسته به این قدرت های دروغین هستند شیطان هستند، گویی شیطان با تمام قدرت در بدن آنها حلول کرده است، گفت: حاج قاسم، نور مخالف شیطان بود و خداوند می فرماید: «اگر همه این شیاطین جمع می شوند، یک پشه هم نمی توانند بیافرینند» و قاسم قدرت خدا را می دانست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حاج قاسم فردی مومن است و بر اساس ایمان به خدا از هیچ مرجعی نمی ترسد چرا که فقط از خدا می ترسد، گفت: قاسم از تقوا به دنیا آمده و به همین دلیل است. در هر اثری که معرفی می کرد، «مدخال صدقی و اخرجنی مخرج» این «حقیقت» بود.

فرمود: آنچه حاج قاسم را بزرگ کرد، تقوای او بود که در عین اطاعت، دلها را ربود; او یاد گرفته بود که به بزرگان احترام بگذارد و می دانست که احترام به بزرگان به معنای احترام به خداست.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمن تحمل او را ندارد و فکر می کند می تواند چراغ حاج قاسم را خاموش کند. اما اشتباه کرد چون قاسم شخصیتی تکرارپذیر است که در دل جوانان ایرانی جریان دارد، افزود: قاسم دنباله‌داری است که حتی در این شرایط سخت انقلاب ما که دشمن با تمام نیرو وارد جنگ شده است، حج مدرسه قاسم در برابر او ایستاده است.

وی با بیان اینکه هم پاک و هم پاک بود، ادامه داد: دشمن آمد تا ذهن و هویت جوانان ما را تسخیر کند، اما با 10 روز عشق جوانان در این سرزمین در سالروز شهادت حاج قاسم، همه دسیسه های دشمن بود. خنثی شد .

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه شهادت قاسم به همین دلیل بوده است، گفت: به دشمنان گفتیم با این جوانان به سراغ شما می آییم و آمریکا بداند که شعله های انتقام و خشم در نسل های جدید ما بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه اشتباه شما قابل بخشش نیست و انتقام باقی می ماند، افزود: هر چند ما هر روز انتقام می گیریم اما انتقام از کسانی که این کار را کردند باقی می ماند، انتقام خواهیم گرفت و دیر یا زود انتقام خواهیم گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: به دشمنان می گوییم پرچم انقلاب برافراشته است، قاسم با چهره های جدید پیش می رود و حرکت انقلاب متوقف نمی شود و ریشه های این درخت مبارک در عمق ایمان استوار است. مردم ما و هیچ کس نمی تواند آن را تکان دهد.

او خطاب به دشمنان می‌گوید: «آرزو نبینید، این‌جا مردان و زنان قدرتمندی هستند که از انقلاب خود دفاع می‌کنند، استوارند و اگر کوه‌ها هم بلرزند، نمی‌لرزند. این سیستم از همه سیستم های دنیا قوی تر است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نباید اشتباهات غیرضروری مرتکب شوید، اظهار داشت: ما در ابتدای راه هستیم، در حال حرکت و حل مشکلات خود هستیم، اما هرگز سازش نکرده و تسلیم اراده دشمن نشده ایم. اما از نظر منطق مؤمنان به خدا تسلیم شدن در برابر دشمن معنی ندارد.

وی با بیان اینکه از مردم کرمان به عنوان کوچکترین سرباز اسلام و میهن صمیمانه سپاسگزارم، افزود: برای میزبانی از زائران اربعین سردار رشید اسلام، زمین را در پای شما می بوسم و پذیرای میهمانان حاج قاسم هستید. وفاداری شما به ما است این الهام بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید