رژیم صهیونیستی دیر یا زود به این حملات پاسخ خواهد داد


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907563

وزیر امور خارجه سوریه گفت: موضع ما در قبال این حملات روشن است و می گوییم و هشدار می دهیم که اسرائیل دیر یا زود به این حملات پاسخ خواهد داد، اما آنچه سوریه در حال حاضر به آن نیاز دارد خرد و درایت است نه مقابله.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه در گفتگو با روزنامه اثیر عمان دلایل عدم واکنش کشورش به حملات مکرر رژیم صهیونیستی به دمشق و اطراف آن را فاش کرد.

وی گفت: اسرائیل از عبور چند هواپیمای غیرنظامی سوء استفاده کرد و از پایین یا بالای آنها شلیک کرد و در آن صورت وقتی موشک های سوری پاسخ می دادند می توانستند هواپیمای غیرنظامی را مورد اصابت قرار دهند و سپس دمشق را مقصر دانستند، بنابراین ما واکنشی نشان نمی دهیم. در حال حاضر نه ما نشان می دهیم.

مقداد افزود: مواضع ما در قبال این حملات روشن است و می گوییم و هشدار می دهیم که اسرائیل دیر یا زود به این حملات پاسخ خواهد داد، اما در حال حاضر آنچه سوریه به آن نیاز دارد خرد و درایت است نه مقابله.

وزیر امور خارجه سوریه با اشاره به اینکه بارها از سازمان ملل خواسته است برای توقف حملات رژیم صهیونیستی اقدام کند، تهدید کرد که این رژیم به زودی به همه این تجاوزات پاسخ خواهد داد.

در همین راستا، ارتش روسیه هفته گذشته اعلام کرد که جنگنده های اف 16 رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه 8 فروند موشک کروز به سمت اهدافی در حومه دمشق شلیک کردند و سامانه های دفاعی سوریه چهار فروند از آنها را ساقط کردند.

یک روز پیش از آن، دولت سوریه گزارش داد که در نتیجه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، علاوه بر خسارات مادی، یک سرباز نیز مجروح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید