انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را از دشمنان خواهند گرفت


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900707

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار فقید سرلشکر سید حمیدرضا هاشمی و همرزمان شهیدش، اعلام می‌دارد؛ بی شک فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را در جمعه سیاه از دشمنان خواهند گرفت و حملات ناجوانمردانه مخالفان مسلح، اشرار و یاغیان را بی پاسخ نخواهد گذاشت و به فضل الهی خداوند، کورکورانه و بدخواهانه دشمنان را از بین خواهند برد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای شهادت پاسداران و بسیجیان حوزه امنیت در دفاع از امنیت و آرامش مردم زاهدان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

از مؤمنان صالحان و نافرمانان خدا، پس از آنان کسانی هستند که محبّت او را داوری می کنند و از آنان منتظران و توبه کنندگانند، تباهل (23).
شهادت هنر خلق خداست و بندگان مخلص و وارسته همیشه و در هر شرایطی آرزوی شهادت را دارند.

خوشا به حال کسانی که در راه جهاد در راه خدا و مقابله با دشمنان دین خدا به دیدار خدای خود شتافتند.

بار دیگر دست جنایتکار دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از دست اشرار و یاغیان و خون پاک یکی دیگر از سربازان میهن (شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی ملقب به سید علی موسوی) و جمعی از مردم خارج شد. همرزمان شهیدش در حالی که برای حفظ امنیت تلاش می کرد و آرامش مردم به زمین می خورد.

بی شک ملت شکنجه دیده ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمله به امنیت و جان مردم و سربازان کشور و دشمنان خبیث ملت سربلند ایران و نظام اسلامی را بی پاسخ نخواهند گذاشت. انقلاب به ویژه گروه های ستمگر و تجزیه طلب و حامیان آنها باید آنها را از کودکی بشناسند و ایران اسلامی لحظه ای از پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن غافل نشد و با چشمانی بیدار و هوشیاری کامل تمام توطئه ها و شورش های کور آنها را نظاره کرد. . به یاری خداوند ضربات مهلکی از پاسداران گمنام امام زمان (عج) خواهند خورد.

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت پاسدار رشید اسلام، شهید سرلشکر شهید سیدحمیدرضا هاشمی و همرزمان شهیدش رسول اکرم (ص)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) – عالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و خاندان معظم له و عزتشان اعلام می دارد؛ بی شک فرزندان ملت سرافراز ایران اسلامی انتقام خون پاک شهدای مظلوم زاهدان را در جمعه سیاه از دشمنان خواهند گرفت و حملات ناجوانمردانه مخالفان مسلح، اشرار و یاغیان را بی پاسخ نخواهد گذاشت و به فضل الهی خداوند، کورکورانه و بدخواهانه دشمنان را از بین خواهند برد

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا
سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید