امروز؛ آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران:

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز کاغذی به الکترونیکی است.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

سید اسماعیل هاشمی اظهار داشت: تبدیل پروانه کاغذی به الکترونیکی اقدامی منحصر به فرد است که برای تسهیل در اعطای پروانه کسب و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی انجام می شود. بنابراین همه دارندگان مجوز و مجوزهای قدیمی باید این کار را امروز و در آخرین روز مهلت انجام دهند. مجوز کاغذی خود را به مجوز الکترونیکی تبدیل کنید و یک شناسه منحصر به فرد دریافت کنید.

و ادامه داد: طبق قانون کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد انجام فعالیت خاصی را دارند ابتدا باید مجوز یا مجوز بگیرند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران افزود: در گذشته این مجوزها به صورت کاغذی صادر می شد و احتمال جعل اسناد و تقلب در صدور آنها زیاد بود اما منحصر به فرد بودن مجوز کاغذی از سوء استفاده های احتمالی و جعل اسناد جلوگیری می کند. زیرا برای هر فعال اقتصادی یک شناسه منحصر به فرد در نظر گرفته شده و در تمامی سامانه های آنلاین ثبت خواهد شد. بنابراین، صاحبان مشاغل مختلف می توانند از این شناسه منحصر به فرد به جای مجوز کاغذی برای دسترسی به خدمات مختلف استفاده کنند.

وی گفت: برای تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی و گرفتن شناسه منحصر به فرد نیازی به طی مراحل پیچیده و سخت نیست، بلکه می توانید با مراجعه به سایت درگاه ملی مجوز و انجام یک سری مراحل ساده، شناسه منحصر به فرد خود را دریافت کنید.

هاشمی تصریح کرد: در مرحله اول باید آدرس سایت پورتال ملی مجوز mojavez.ir را در مرورگر خود وارد کرده و جستجو کنید، سپس اولین سامانه فهرست شده در گوگل را با همان آدرس و عنوان انتخاب و وارد کنید.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها