اگر نکونام مشکی نپوشد پرسپولیس قهرمان می شود؟

اگر نکونام مشکی نپوشد پرسپولیس قهرمان می شود؟

این پیشکسوت استقلال که در دوازدهمین دوره لیگ برتر به مقام قهرمانی دست یافت، درباره پیروزی سخت استقلال مقابل فولاد به «ایران ورزشی» گفت: با توجه به نتیجه ای که پرسپولیس کسب کرد، استقلال باید در این دیدار پیروز شود تا صدرنشینی خود را حفظ کند. ” داشت از طرفی شاگردان فولاد وضعیت خوبی در جدول نداشتند و به همین دلیل تمایلی به از دست دادن امتیاز نداشتند و این کار را برای شاگردان جواد نکونام بسیار سخت کرد. شاگردان فولاد در این دیدار حتی می توانستند گل هم بزنند اما متاسفانه توپ آنها به تیر افقی دروازه برخورد کرد اما در نهایت استقلالی ها توانستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کنند و به پیروزی مهمی دست پیدا کنند.» اشجری در ادامه صحبت های خود را اینگونه ادامه می دهد: در مدل استقلال جواد همه بازیکنان با دل و جان برای سرمربی تیم بازی می کنند و این مشکل در نهایت منجر به موفقیت کل تیم می شود. ، “بیشترین استفاده را می کند، تیم آبی پوش سعی می کند از تیم حریف فضا بگیرد و این کار را برای بازیکنان سخت می کند.”

بازیکن سابق تیم استقلال درباره مسائل پیرامون رنگ پیراهن جواد نکونام توضیح داد: این مسائل بیشتر یک جنگ رسانه ای است و نباید به آن دامن زد. جواد از هفته اول یه رنگ تیره می پوشید ولی هفته آخر همه یادشون افتاد که پیراهنش 40 سال مشکی بود. چرا کسی به او اعتراض نکرد؟ اگر نکونام دیگر مشکی نپوشد پرسپولیس قهرمان می شود؟

وی در پایان گفت: استقلال در این فصل عملکرد بسیار خوبی را با همه ناکامی ها به ثبت رسانده است. این تیم اکنون در صدر جدول قرار دارد و اگر به این روند ادامه دهد، دیگر دچار شکست نمی شود، می تواند قهرمان شود.» «به قهرمانی خوشبین هستم، اما به دلیل بازی نساجی کمی می ترسم. برای استقلال نیز بسیار حیاتی است اگر استقلال در این بازی پیروز شود تا حد زیادی راه را برای قهرمانی هموار می کند.