اگر پرسپولیس قهرمان نمی شود بگو!

ساعت: 22:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790902

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اگر تصمیم بر این است که پرسپولیس قهرمان نشود تا از فشار روی دیگران کاسته شود، حداقل به ما بگویید وگرنه تمام این اشتباهات را قضاوت خواهید کرد. به خاطر این اشتباهات باید چند امتیاز دیگر از دست بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید صدری در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بحث ما الان تکرار اشتباهات داوری است که مرتب امتیاز ما را از بین می برد. ما در این فصل امتیازاتی را که در اشتباهات داوری از دست دادیم از دست دادیم. هر بار نامه نوشتیم اما سر و صدا نکردیم که فضای داوری متشنج نشود اما این وضعیت که مدام تکرار می شود دیگر قابل تحمل نیست.

وی ادامه داد: جملات در چه وضعیتی هستند؟ گل های سالم ما را قبول ندارند. اشتباه پنالتی حریف را نادیده می گیرند، به بازیکنان ما تذکر می دهند و حواسشان را پرت می کنند. آیا این چند ضربه بود که حریف به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس شد؟ دفعه قبل اشتباه بازیکن ما را ندیدند. نمی بینند مهاجم حریف دستش را به یک متر دراز می کند؟ 9 هفته از لیگ می گذرد، حداقل 8 اشتباه جدی داوری به ضرر ما رخ داده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آقای عزیزی هادم به این وضعیت فکر کنید. هیئت داوران در مورد داوران نظر دارند. این را به این دلیل می گوییم که معتقدیم این اتفاقات همیشگی که لیگ را به سمت و سوی خاصی سوق می دهد، نظر این آقایان نیست. اگر پرسپولیس به هیچ وجه و به هر قیمتی قهرمان نشد به ما اطلاع دهید. اگر بهای رفع مقداری فشار غیر فوتبالی این است که پرسپولیس برنده نمی شود، حداقل به ما بگویید. اگر نه، به این وضعیت نگاه کنید. آیا می توان مرتباً چنین اشتباهاتی در برابر ما مرتکب شد که باعث از دست دادن امتیاز شود؟

صدری در پایان افزود: باشگاه قطعا این موضوع را دنبال خواهد کرد و به نظر می رسد باید این اقدامات را گسترش دهیم، مگر اینکه نشانه ای از این باشد که رتبه بندی تیم ها در پایان فصل بر اساس شایستگی آنها باشد نه توانایی و توانایی. اشتباهات.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید