از دادن بازیکن به پرسپولیس اکراه دارند / بگو من به عنوان مدیرعامل چه گناهی کردم؟


زمان: 09:42 ساعت
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808014

ما حاضر بودیم دلار بپردازیم تا رضایی را متوقف کنیم، اما الدحیل اجازه جدایی نداد.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برای کار به پرسپولیس آمدم اما باید فرصت کار باشد. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اگر ایرادی داشت چه کار کنم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به طور مفصل درباره شرایط پرسپولیس به ویژه مشکلات این تیم در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد. قرمزها تاکنون نتوانسته اند بازیکنی را به پنجره زمستانی جذب کنند و عجیب است که پنجره آنها مدام توسط طلبکاران بسته می شود!

درویش در ابتدا با بیان اینکه جذب رضایان شده است، اظهار داشت: رامن رضایان علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت. او پرسپولیسی است و علاقه زیادی به این تیم دارد. تقریبا 15 روز است که این باشگاه بیش از 10 مکاتبه با الدحیل داشته است. آنها هر بار یک چیز می خواستند. یک زمانی بحث شد که باید تعهد مالی داشته باشیم و به باشگاهی که گفتیم توجه کنیم پول بدهیم. بعد گفتند مقدار را زیاد کنید، گفتیم چشم.

وی افزود: 48 ساعت پیش مدیربرنامه هایش آخرین مبلغ را به ما گفت اما ما تعهد دیگری دادیم و ایمیلی به باشگاه فرستادیم که nحاضریم صد دلار برای فسخ قرارداد بپردازیم تا او به تیم محبوبش بپیوندد و هواداران پرشور پرسپولیس هم می خواستند او را به خدمت بگیرند تا او را داشته باشند. اما ساعت 12:30 دیشب با مدیر برنامه های ایشان در قطر صحبت کردم و گفتند ساعت 2 الی 3 بعد از ظهر اطلاع رسانی می کنند. ساعت 3 زنگ زدند که باشگاه الدحیل با اینکه او را از لیست خارج کرده بودند، تحت هیچ شرایطی نمی خواست قراردادش را فسخ کند.

وی در پاسخ به انتقاد هواداران پرسپولیس گفت: به من بگویید اگر ایرادی داشت به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید چه کار می کردم با اینکه او هم علاقه زیادی به پیوستن به پرسپولیس داشت اما در نهایت الدحیل مخالفت کرد.

با توجه به جدایی شیری از ترکیب پرسپولیس و انتشار اخباری مبنی بر عدم موفقیت فولاد در حفظ آیاندا پاتوسی، بحث تبادل این دو بازیکن مطرح شد اما این انتقال و انتقال محقق نشد. درویش گفت: قبلا به ما اطلاع داده بودند که باشگاه فولاد می خواهد جایگزین پاتوس شود. نامه ای هم به ما دادند و شیر خواستند. ما اعلام کرده ایم که اگر شیر بخواهند حاضریم پاتوسی بگیریم اما هنوز جواب درستی نگرفته ایم.

وی در مورد دلیل عدم انتقال گفت: شنیده ایم این بازیکن حتی به تیم هایی مثل استقلال هم داده شده است اما چون اینجا پرسپولیس است مانع و مقاومتی وجود دارد و تاکنون نتوانسته ایم این تعویض را انجام دهیم. ” اتفاق افتاد.

وی در خصوص حضور یک مهاجم برزیلی در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد که این بازیکن برزیلی در پست مهاجم قرار دارد و یحیی او را می خواهد. برزیل را ببینید که آن هم در پرتغال است. ساعت 12 مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرد که برای آنها بلیت دریافت می کنیم و دوستانی از باشگاه باشگاه برای ورود این گروه به تهران بلیط تهیه کردند که حدود صد میلیون تن هزینه داشت..

مدیرعامل سرخ پوشان تهرانی ادامه داد: ساعت 4:37 ایمیل زدند که تا فردا صبح باید مبلغ 500 هزار دلار برای حضور به حساب باشگاه واریز شود و این مبلغ جدا از پول بازیکن است. پرسیدم آخر هفته ها که در تمام دنیا تعطیل است چگونه باید این مبلغ را انتقال دهیم؟

درویش در ادامه برای حذف مهاجم برزیلی گفت: ما هم اعلام کرده ایم این مبلغ را در دو قسط پرداخت می کنیم. البته در مکاتبات قبلی چنین رقمی را اعلام نمی کردند و صحبت از رقمی بسیار کمتر بود، اما وقتی دیدند به آن نیاز داریم، قیمت را بالا بردند. اما در پاسخ به ما گفتند که فقط تا فردا صبح امکان انتقال این مبلغ وجود دارد و در غیر این صورت این انتقال انجام نمی شود..

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برای کار به پرسپولیس آمدم اما باید فرصت کار باشد. ما کار آسانی برای پول درآوردن نداریم، البته انتقال چنین ارقامی برای تیم هایی که کارخانه دارند کار سختی نیست، من فقط فضای تبلیغاتی را دارم که قبل از من انجام شده بود و آنها هم هزینه کردند..

درویش درباره مشکل بدهی پدیده یادآور شد: قسط اول را در چند روز گذشته پرداخت کردیم که 2 میلیارد بود و در چند روز آینده باید یک میلیارد دیگر پرداخت کنیم و یک میلیارد دیگر بازپرداخت می شود و بعد یک میلیارد تومان ماه .باید بدهیم. این به غیر از محمد نادری، یک باشگاه بلژیکی هم هست که امروز 30 هزار یورو پرداخت کردیم تا پنجره بسته نشود. در این شرایط و زمان باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات، همه تلاش می کنند، بازیکنان آزاد را در سراسر دنیا تماشا کرده ایم و بعد از این مدت می توانیم جذب کنیم..

وی همچنین به زحمات کادر فنی این تیم اشاره کرد و گفت: خود یحیی 35 فیلم از بازیکنان آزاد را دیده و تیمش در حال آنالیز آنها است تا به کاری که پرسپولیس می کند برسد. ما بازیکن خوبی می خواهیم که در یک تیم موثر باشد و بتواند در مورد هواداران نظر بدهد.

مدیرعامل پرسپولیس در گفت و گو با برنامه ورزشگاه به پیشنهاد یک باشگاه خارجی برای جذب سیامک نعمتی نیز اشاره کرد و افزود: سیامک پیشنهاد دارد اما هنوز در مورد آن صحبتی نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید