توهین به مسئولان و خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است/ قوه قضائیه باید با مشکلات فضای مجازی در استان مرکزی برخورد کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در اجلاس استانی به مناسبت هفته قوه قضاییه اراک اظهار داشت: هم بنیان عدالت و هم نقش محوری عدالت در جامعه گسترش می یابد و با عوامل شرور و مفسد بازدارنده مقابله می شود. اعمال حقوق

دری نجف آبادی گفت: کارگزاران قوه قضائیه مجاهدان عرصه تقوا و عدالت هستند که با دلسوزی و وجدان در راه حق تلاش می کنند.

وی ادامه داد: نظام جهانی بر پایه عدالت و وزن حکیمانه عدالت است و همه با ترازوی حق سنجیده می شوند و استقرار نظام اسلامی و ایجاد دستاوردهای فراوان به برکت ولایت است. -فقیه.”

امام جمعه اراک گفت: رژیم پهلوی در دوران پیش از انقلاب خیانت های بزرگی را در حق اسلام، مردم و مصالح کشور انجام داد و به ظلم اعتراف کرد، اما انقلاب اسلامی بر خلاف رویه های گذشته با درایت حکیمانه انقلاب اسلامی شکل گرفت. امام راحل در حالی که برخی مزدوران و عرب پرستان به دنبال تطهیر رژیم پهلوی و تحریف تاریخ هستند.

وی یادآور شد: نظام اسلامی مبتنی بر شریعت، ولایت فقیه و قانون اساسی، نظام مشروع و مشروعیت سند زنده، حفظ حقوق و منافع بشر است.

دری نجف آبادی گفت: قضات محترم قوه قضائیه، ولی امین صادق و مخلص در انجام وظایف و مسئولیت های خود نقش دارند و باید هر روز استقلال، صلابت و اقتدار دستگاه قضایی تقویت شود.

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی در زمینه مبارزه با فساد و برقراری امنیت بسیار خوب عمل می کند و باید در جهت توانمندسازی، ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی، سابقه خانوادگی و اشتغال و همچنین شاخص های تحول و تعالی گام های بلندی بردارد. در همه بخش ها مورد تاکید قرار گیرد.»

سخنگوی ولی فقیه استان مرکزی گفت: هوشیاری دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی استان در مقابل توطئه های دشمنان و نفوذی ها یک ضرورت مهم است و نباید اجازه دهیم این استان به بهشت ​​فساد، قاچاق و مواد مخدر، فساد تبدیل شود.

وی تاکید کرد: حفظ امنیت کشور و حفظ ارزش‌های اسلامی در همه بخش‌ها باید در اولویت دستگاه‌های نظامی و امنیتی باشد.

دری نجف آبادی گفت: دژخیمان دشمن در حوزه امنیتی و اطلاعاتی پیچیده است و باید هوشیارانه و مقتدرانه برخورد شود و راه دشمن برای نفوذ در همه ابعاد بسته شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه امروز فضای مجازی ولنگار در کشور به محلی برای مبارزه با فساد و مصالح مردمی برای بدخواهان و شاکیان قلابی تبدیل شده است، گفت: باید هوشیارانه با قیام آنها مقابله و اقدامات هوشمندانه لازم را انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: فضای مجازی نیازمند تدابیر عاقلانه است و قوه قضائیه باید با مشکلات فضای مجازی استان مرکزی از جمله توهین، خرابکاری، تهمت و تهمت نادرست برخورد جدی کند.

وی گفت: توهین و توهین به مسئولان و خدمتگزاران مردم نظام اسلامی و فرماندهان نیروهای مسلح به هیچ وجه قابل قبول نیست و گناهی نابخشودنی است. به طور جدی.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: مجازات ها باید بازدارنده باشد و امنیت روانی جامعه به شوخی گرفته نشود و برخوردها مقتدرانه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید