بی گناهی مجیدی از محکومیت و رد درخواست تجدیدنظر پرسپولیس از داور شهرآورد / 30 میلیون حکم چشمی و بی گناهی دانشگر و گلمپور!


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834596

اعلام آخرین رای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیسیون انضباطی تخلف انتساب فرهاد مجیدی و روزبه چشمی، سرمربی و بازیکن تیم استقلال به دلیل تخلف از ماده 71 ضوابط انضباطی در مصاحبه بعد از بازی با تیم نساجی، سری مسابقات جام حذفی و با توجه به محتوای پرونده و مطالب بیان شده در مصاحبه با فرهاد مجیدی، با توجه به اینکه طبق ماده 71 مقررات انضباطی، توهین و افترا علیه شخص حقیقی صریحاً موجه نیست، موجه صادر می شود.

روزبه چشمی نیز به دلیل مصاحبه ای که حاوی اطلاعات نادرست علیه داور بود، به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیسیون انضباطی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سید مهدی سیدعلی داور بازی پرسپولیس و استقلال تهران در 26 اسفند 93 در جریان این رقابت ها اعلام کرد که بر اساس از طرفی تصمیمات داوران در زمین مسابقه قطعی است و دلیلی بر ارتکاب تخلف انضباطی از سوی شاکی وجود ندارد.

رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر است.

با توجه به شکایت پرسپولیس تهران از بهزاد گلمپور و محمد دانشگر به دلیل بدرفتاری با بازیکن تیم حریف و توهین بازیکنان مذکور در پایان نیمه اول و پایان بازی استقلال تهران و پرسپولیس در تاریخ 26 اسفند 1393. ، انضباط کمیسیون اعلام کرد با توجه به محتوای پرونده با توجه به اینکه تخلفات بهزاد گلمپور توسط کمیسیون انضباطی در اقدام شماره 1938 رفع شده و موضوع صحت دارد. لذا دلیلی برای رسیدگی مجدد وجود ندارد و به استناد ماده 25 آیین نامه انضباطی دستور تعلیق دادرسی صادر می شود.

در خصوص محمد دانشگر با توجه به اینکه اقدامات وی خارج از موارد اعمال و رفتار توهین آمیز تلقی می شود و در موارد مشابه قبلی به دلیل برائت وی بر اساس ماده 95 مقررات انضباطی این اقدام توهین آمیز محسوب نمی شود. .

رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در هیأت تجدیدنظر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید