اظهارات موسوی اظهارنظر شخصی است/ پرونده محکومیت سراج به کمیسیون تجدیدنظر ارسال نشد


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808408

رئیس کمیسیون استیناف به مناسبت مطلب منتشر شده از سوی عضو کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال گفت: اظهارنظر موسوی صرفاً اظهارنظر شخصی است و بیانگر دیدگاه و نظر کمیسیون استیناف نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی، رئیس کمیسیون استیناف پس از استناد به مطلبی از سیدعباس موسوی، یکی از اعضای کمیسیون استیناف با عنوان «انتقاد نایب رئیس کمیته اخلاق» در رسانه ها گفت: : سراج به این کمیسیون اعزام نشده و اساسا از شکایت وی و دلایل صدور حکم محرومیت وی بی اطلاع هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس بند 1 ماده 10 مفاد انضباطی فدراسیون فوتبال، رسیدگی به شکایات افراد نسبت به آرای بلاتکلیف هیات انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته وضعیت بازیکنان بر عهده هیات تجدیدنظر است. فدراسیون و همچنین تصمیمات هیئت مدیره محترم و سایر بخشهای فدراسیون خارج از صلاحیت ذاتی هیأت تجدیدنظر است.

رئیس هیأت تجدیدنظر افزود: بند 13 ماده 21 آیین نامه مذکور، رئیس جمهور و کلیه اعضای قوه قضائیه را موظف می کند که به شرح محرمانگی و بی طرفی توجه کامل داشته و از اظهارنظر در مورد پرونده و آن خودداری کنند. محتوا و مصاحبه با رسانه ها قبل از رای گیری

صالحی در پایان گفت: نوشته آقای موسوی با تاکید بر رعایت قوانین صرفاً اظهارنظر شخصی بوده و منعکس کننده دیدگاه ها و نظرات هیات تجدیدنظر نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید