قلعه نویی گفت باید فجر سرمربی شوم و با اکراه پذیرفتم / سعی کردم باری را از روی زمین بلند کنم اما نتوانستم


زمان: 11:01 شب
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841939

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: حضورم در فجر بی رغبتی بود و کالانوی اعلام کرد هدایت این تیم را می پذیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی سرآسیایی سرمربی فجرسپاسی در مورد سقوط فجر به لیگ دسته اول گفت: یک تیم نیاز به نگاه فنی و حرفه ای دارد تا شرایط خاصی تکان نخورد. در این 6 هفته زحمت کشیدیم و شبانه روز کار کردیم اما متاسفانه نتوانستیم به این نتیجه برسیم که عذرخواهی کردیم. بازیکنان ما در زمین به خصوص ضربات آخر دست و پای خود را تکان دادند. این تیم 8-9 سال پیش معدن و کارخانه بازیکنان بود اما الان در این شرایط است.

وی ادامه داد: تحلیل من در این 6 هفته این بود که تعادل بازیکنان در تیم رعایت نشد و در برخی پست ها دو یا سه بازیکن خوب داشتیم و در برخی پست ها آنها را نداشتیم. تیم و تفاوت در سطح سختی شرایط سختی ایجاد کرد و ما در این زمان نمی توانستیم بیشتر از این انجام دهیم.

سرمربی تیم فجر در مورد اینکه چقدر خود را در پاییز امسال دخیل می دانید، گفت: در 6 هفته ای که حضور دارم صددرصد احساس گناه می کنم.

سراسایی درباره صحبت های شما گفت: من در یکی از بهترین تیم های لیگ از نظر ساختار یعنی گهر گهر کار کردم و با بزرگترین مربی تاریخ لیگ برتر کار کردم و پیشنهادی هم آمد. شما مجبور شدید که این نشریه و آنچه بود را بپذیرید. و دوستان از طریق قلعه نویی و کارکنان باشگاه گل گهر وارد عمل شدند. من نمی خواستم این پست را قبول کنم اما قلعه نویی می خواست به من کمک کند و چند هفته آنجا باشم. در کل با اکراه این پست را پذیرفتم.

در هر صورت شرایط به گونه ای نبود که بتوان تیم را بالا برد. در بدترین حالت سعی کردم باری را که شرایط خاصی داشت از روی زمین بلند کنم اما موفق نشدم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید