من پذیرفتم که اقلیت باشم

زمان: 13:49
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776809

مراسم انتخاب شهردار در یاسوج صبح امروز با حضور 7 نماینده اصلی پارلمان شهر برگزار شد که در آن موضوع انتخابات شهردار مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ، اولین جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج صبح امروز (یکشنبه 25 مهر 1400) به ریاست سید هدایت اکبری با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد. به

سید هدایت اکبری ، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج به روند انتخاب شهردار برای دوره ششم اشاره کرد و گفت: “ابتدا به ماندن یا رفتن شهردار فعلی رای می دهیم ، در صورت خروج وی ، در مورد دوره بعدی صحبت خواهیم کرد. گزینه ها و نحوه انتخاب آنها. “ما نظر می دهیم ، و اگر آقای مقدم بماند ، هیچ جایی برای صحبت در مورد گزینه های دیگر وجود ندارد.

اکبری به اعضای شورای اسلامی با توجه به اینکه آقای مقدم شهردار یاسوج است و دارای تجربه است ، به اعضای شورای اسلامی پیشنهاد داد که وی را برای ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی خود به جلسه شورا دعوت کنیم.

هدایت امیری ، عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه گفت: بر اساس قانون ابتدا باید شهردار شهرداری یاسوج را انتخاب کنیم و سپس در مراحل قانونی شهردار جدیدی انتخاب می شود. حتی اگر آقای مقدم بخواهد شهردار یاسوج بماند ، ما ابتدا باید شهرداری را برای انتخاب شهردار انتخاب کنیم و هنگامی که آقای مقدم از سوی نهادهای ذی صلاح واجد شرایط شد ، می تواند شهردار یاسوج باقی بماند.

سید هدایت اکبری ، رئیس شورا ، مواد قانونی و بخشنامه ها را خواند و گفت: “اگر نظر شورا بر این است که شهردار فعلی باقی بماند ، به کار خود ادامه می دهد تا اینکه حکم چهارساله جدیدی از سوی کشور صادر شود. وزارت “

آتالا دانشی ، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج ، اعلام کرد که به عنوان اقلیت پذیرفته شده است. وی گفت: “اگر قرار است آقای مقدم به عنوان شهردار انتخاب شود ، او را برای شرکت در جلسه دعوت کرده و به برنامه های آینده خود گوش دهید.”

اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در فضایی صمیمی درباره قوانین انتخابات شهردار صحبت کردند. هدایت اکبری ، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: ما فقط به دنبال اجرای قانون هستیم.

اکبری افزود: اجازه دهید آقای مقدم شهردار یاسوج در جلسه شرکت کرده و پس از شنیدن سخنان وی به ماندن یا رفتن رأی دهند.

سید هدایت اکبری ، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ، برای حضور در این نشست با نستن محدم ، شهردار فعلی یاسوج تماس گرفت.

شهردار یاسوج ، نشتان محمد ، برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج وارد دادگاه علنی شد.

سید هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج ضمن خیر مقدم گفت: آقای شهردار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر باید ابتدا سخنان و اظهارات جناب عالی را بشنوند و سپس درباره ماندن جناب عالی یا خروج وی اظهار نظر کنند.

آتالا دانشی ، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج ، به مقدم گفت: “ما به دنبال نتیجه مطلوب و تغییر افراد مورد نظر هستیم.” و ما به مردم علاقه ای نداریم. قرار است خدمات نمایشگاه در نقاط مختلف شهر یاسوج ، مرکز استانهای کوگیلویه و بویراحمد توزیع شود.

هدایت امیری یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه یاسوج مانند یک روستای بزرگ است که مدیریت آن خوش طعم و غیرحرفه ای است ، گفت: ما می خواهیم شهر یاسوج تحت قوانین و مقررات اداره شود.

وی افزود: افزایش بی رویه نیروهای معاند در شهرداری یاسوج داریم. 4 برادر از یک خانواده در شهرداری یاسوج کار می کنند ، آیا این با قوانین و ظرفیت شهرداری یاسوج مطابقت دارد؟

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه این کمیسیون صدمین منبع درآمد شهرداری است ، گفت: مردم از ساخت و سازهای غیر اصولی برخاسته اند و مردم احساس امنیت نمی کنند.

امیری با بازگشت به مقدم گفت: “در جایی که مدیریت وجود دارد ، هر مالک به دلخواه خرید و فروش می کند.” نقشه تفصیلی شهر یاسوج کجاست؟ بازارهای ما بسته است. شهرداری یاسوج فقط 10 درصد از شما راضی است. برای حرفهایی که گفتم نظرسنجی کنید. اصناف و بازاریان ما از رهبری شهرداری یاسوج ناراضی هستند. حجم مشکلات زیاد است.

امیری گفت: موفقیت شهردار آینده به دنبال موفقیت شورای شهر خواهد بود. ما می خواهیم نام ماندگار داشته باشیم. ما نمی خواهیم در تخلفات قانونی گذشته شریک باشیم. بویراحمد ملاک بالا و پایین نیست ، اما ملاک باید شایسته سالاری باشد.

اکبری ، رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در تصمیم گیری ها ، قومیت نباید بالا و پایین ، مرزی و گرمسیری باشد ، بلکه شایسته سالاری ، شایسته سالاری ، اندیشه و برنامه باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

فرشید احمدی کیش ، نایب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مشکلات یاسوج و ساختار معیوب شهرداری یاسوج نتیجه یک دوره واحد نیست. و این مختص دوره آقای مقدم نیست. من وکیلی نیستم که از اعدام آقای مقدم دفاع می کند. آقای مقدم طی چهار سال گذشته خدمات قابل تقدیری ارائه کرده است.

احمدی کیش گفت: از چه زمانی مشاغل معاند در شهرداری یاسوج بوده است ، از چه زمانی اقوام و طوایف در شهرداری یاسوج مشغول به کار شده اند؟

در این جلسه نستان مقدم ، شهردار یاسوج در مورد نتایج تصدی خود در شهرداری صحبت کرد. وی گزارشی از آسفالت معابر ، اتصال پل چهارم به جاده سروک ، 45 متری آیت الله ملک حسینی ، ساخت میز و فضا ارائه کرد.

مقدم همچنین در مورد بازآفرینی شهرها ، سینمای شهر یاسوج توضیح داد.

وی افزود: 40 کیلومتر کانال هدایت آبهای سطحی احداث شده است. عملیات اجرایی 15 کیلومتر به پایان رسیده است. ما سیستم نامگذاری را فعال کرده ایم. ما 80 درصد معابر و خیابانهای یاسوج را نامگذاری کردیم.

شهردار یاسوج گفت: ما در بخش خودروهای عمومی مشکل داشتیم و اکنون تعدادی از ناوگان خودروهای قدیمی خارج از محدوده هستند و برای بازسازی به استان اصفهان منتقل شده اند ، ما اتوبوس نمی فروشیم و کار خود را متوقف نمی کنیم.

مقدم افزود: هنوز طرح تفصیلی یاسوج مورد بازنگری قرار نگرفته و در اختیار شهرداری نیست ، طرح جامع را نمی توان پاسخگو دانست. مردم تصمیم نگرفته اند. برنامه ای نداریم. بازبینی.

وی با اشاره به اینکه 1800 مینی بوس در شهر یاسوج ساماندهی کرده ایم ، گفت: بازار میوه و تره بار یاسویی ایجاد می شود و مشکل این گروه حل می شود.

مقدم گفت: “ما شهر را پایتخت طبیعت می نامیم ، اما س questionال این است که ما برای این نشانه از پایتخت طبیعت که نصب کردیم چه کردیم؟” و فرصت از دست رفت.

شهردار یاسوج گفت: شرایط و حقوق کارکنان و کارگران شهرداری را به روز کرده ایم. در مقطعی ، به دلایل واضح چندین ماه به تأخیر افتاد.

هدایت امیری با اشاره به اینکه چرا نباید کارهای انجام شده را به مردم بگویید ، گفت: “بیشتر 45 متر شرف آباد انجام شده است. این مراقبت از همه دوره ها بود ، نه فقط قاعدگی شما. پس از چهار سال ، هنوز اینطور نیست. تمام شده.

اکبری گفت: اگر آقای مقدم رای ندهد ، ما تا زمان تعیین شهردار ، رهبری را انتخاب می کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید