قلعه نویی: اگر جعل کردم، مرا امتحان کن!

امیر گله نوی سرمربی گل گهر در رای گیری به بازیکن گابنی خود گفت: چرا اینقدر زود رای دادند؟ ما تحت تعقیب قرار می گرفتیم. چنین رأیی وجود نداشته و پس از آن نیز نخواهد بود. ما هیچ کار غیر قانونی انجام نداده ایم.

وی با ارجاع پرونده به دادگاه تجدیدنظر گفت: نمی دانم این رای در کمیسیون تجدیدنظر نقض می شود یا خیر. هنگام صدور کارت برای بازیکن خارجی هیچ تخلفی صورت نگرفت. من تعجب می کنم که چرا فشار آوردند و زود رای دادند. چرا مدتی صبر نکردند تا تحقیقات بیشتری انجام دهند؟ چرا؛ چون ما یک تیم از یک شهر با 350000 نفر جمعیت هستیم؟ این رفتارها خوب نیست چند هفته است که با روح ما بازی می کنند چون می خواستیم در این مملکت به فوتبال خدمت کنیم. ما بازیکن را با 3 هزار دلار آوردیم، کل قرارداد 60-70 هزار دلار است، اما آیا در لیگ دسته 2 بازیکنان این مبلغ را داریم؟ بازیکنان ما مرده اند و نمی توانند فوتبال بازی کنند. این اولین بار است که این نوع احکام صادر می شود، در گذشته این مشکلات وجود داشته، اما رعایت نشده است. ببینید قبل و بعد از جمله چقدر فشار داشتیم اما بلند شدیم.

قلعه نویی ادامه داد: ما امروز در جام حذفی مقابل یک تیم خوب آلومینیوم بازی خوبی انجام دادیم، فکر نمی کنم هیچ تیمی اینجا چنین شرایطی ایجاد کرده باشد اما خدا این را دوست ندارد.خدایا باید جواب بدهیم و در آخر همه چیز یک متر و نیم است از پلیس فتا می خواهیم بگوید ایمیل های جعلی از کیست؟ حقوق این تیم باید حفظ شود. 4 هفته زندگی شخصی ما مختل شد اما باز هم بچه هایمان مرد شدند. همه اینها برای تیمی اتفاق افتاده بود که امکان نداشت. این همه عجله برای رانندگی؟ موارد قبلی هم بوده، پس چرا با این پرونده سریع برخورد می شود؟ من قبلا حرفم را زده ام و آنها باید تاوانش را بدهند. هر کس با اعمالش قضاوت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید