سعی کردم در جام جهانی مسافر باشم اما شکست خوردم/ ساپینتو برای تیم زحمت کشید


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912989

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: سعی کردم مسافر جام جهانی باشم اما نشد و به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می گذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه گفت: پیروزی استقلال در سوپرجام با توجه به وضعیت اخیر آبی پوشان اتفاق خوبی بود. تنها جام خالی ویترین استقلال سوپرجام بود که خوشبختانه آن هم قهرمان شد. پس از این قهرمانی ارزشمند، تیم استراحت کرد و اکنون دوباره تمرینات آغاز شده و با انرژی تمرین می کنیم تا به آمادگی کامل برسیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صحبت ها و شایعاتی مبنی بر عدم حضور من در لیست نهایی تیم ملی مطرح شده است که باید توضیح دهم. من چندین بار به اردوی تیم ملی دعوت شدم اما قرار نگرفتن در لیست نهایی نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می گذارم. همه بازیکنان می خواهند به تیم ملی برسند و من هم سعی کردم در جام جهانی مسافر باشم اما نشد و به نظر سرمربی تیم ملی کاملا احترام می گذارم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: همیشه خود را تابع نظر سرمربی می دانم. آقای ساپینتو و کادر فنی سخت کار می کنند و برای تیم وقت می گذارند. اینکه در استقلال بازی کنم یا نه بستگی به نظر سرمربی دارد و به تصمیم او احترام می گذارم. من به عنوان یک بازیکن موظفم همیشه آماده باشم، اما اینکه بازیکنی بازی کند یا نه در اختیار سرمربی است و من همیشه به نظر آقای ساپینتو احترام می گذارم.

دیدگاهتان را بنویسید