فرهاد مجیدی برای این پست زحمت کشید

فرهاد مجیدی برای این پست زحمت کشید

فرهاد مجیدی در امارات به عنوان مربی خوب و خوش استیل شناخته می شود و دلیل این امر نتایجی است که با اتحاد کلبا کسب کرده است. مجیدی پس از گذراندن یک فصل بدون شکست، تهران را ترک کرد و برای مدیریت تیم اتحاد کلبه راهی امارات شد و پس از 9 فصل استقلال را به قهرمانی لیگ برتر رساند.

قبل از پایان فصل شایعاتی مبنی بر جدایی فرهاد مجیدی از استقلال در صورت قهرمانی این تیم در لیگ برتر شنیده می شد اما همه فکر می کردند تیمی که او هدایت می کند الوصل است، تیم دوران بازی اش اما او مدیریت این تیم را بر عهده گرفت. اتحاد کلبا. تیمی که سابقه حضور الوصل در فوتبال امارات را ندارد.

هفته ها مانده به پایان فصل، اتحاد کلبا تصمیم به تمدید قرارداد فرهاد مجیدی گرفت. اگرچه رویا و حضور او در نیمه بالای جدول و حرکت سایه به سایه با مدعیان کامل نبود، اما اتحاد کلابا نسبت به فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشت. این تیم با 28 امتیاز بالاتر از فرهاد مجیدی در رده یازدهم قرار گرفت اما با فرهاد مجیدی 3 امتیاز دیگر را به دست آورد و با 33 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. صعود سه پله ای برای تیم اتحاد کلبا کار کوچکی نیست و می تواند زمینه ساز رشد بیشتر باشد.

نکته مهم دیگر در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا اهمیت دادن به جوانان در ترکیب است. او به غیر از تیم ملی بزرگسالان به تیم های اصلی امارات هم بازیکن داد که نشان می دهد فرهاد مجیدی اولین قدم ها را در تیم امارات برداشته است. او به لطف تجربه ای که در این فصل از بازی در لیگ برتر امارات به دست آورد، قطعا می تواند فصل بهتری را برای خود و تیمش رقم بزند. به خصوص گل هایی که تیمش در دقایق پایانی دریافت کرد و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست داد. به خوبی می دانیم که یکی از آرزوهای فرهاد در فوتبال امارات رسیدن به نیمکت تیم ملی این کشور است. این بهترین انگیزه برای مجیدی است تا در تیم اتحاد کلبه ادامه دهد و کارنامه بهتری از خود به جای بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید