سپاه و دولت در کنار هم برای فاطمیون / جهادگران برای آبادانی روستاها زحمت کشیدند


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838203

مسئولان میاندوآب برای رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی و در قالب آموزش جهادگران فاطمی و دفاتر جهادی به روستاها می روند و در دل مردم می نشینند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، شهردار و روسای دستگاه های اجرایی و خدماتی میاندوآب در قالب آموزش های جهادگران فاطمی و خدمت جهادی به روستاهای میاندوآب رفتند و تحصن کردند. ساعتی بر دل مردم و مشکلات دهقانان و بررسی مشکلات و صدور دستورات لازم برای رفع آنها.

در این سفره خدمت جهادی که چندین ساعت در مسجد روستای شیرین آب به طول انجامید. دهیاران اعضای شورای روستا و اهالی این روستا و روستاهای اطراف پشت تریبون قرار گرفتند و مشکلات را بیان کردند و سپس روسای ادارات ذیربط با واکنش و ارائه راهکارها، اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دادند. این مسایل.


بررسی مشکلات و معضلات 14 روستای دهستان مکریان شمالی

فرماندار میاندوآب در حاشیه این دفتر خدمات رسانی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم و تحقق طرح تکریم سپاه و خدمتگزاری در روستای مکریان شمالی با حضور در روستای مکریان شمالی مقامات


d67a91f4 4b69 4008 8236 733af663119b خبر خاکستری

علی پیام افزود: 30 روستا در این منطقه داریم که در این برنامه از 14 روستا دعوت کردیم و مشکلات را در بخش های مختلف بررسی کردیم.

وی گفت: پس از بررسی مسائل و مشکلات 18 مصوبه برای رفع مشکلات این منطقه در نقاط مختلف تصویب شد تا اکثر مشکلات روستا قابل حل باشد.

فرماندار میاندوآب گفت: مهمترین موضوعات مطرح شده در این برنامه آب کشاورزی، طرح راه روستایی، منابع طبیعی، بهداشت و سند اراضی کشاورزی است که در برخی موارد به مدیران استانی مرتبط است. و همچنین قول حل مشکلات را دادند.

پیام گفت: برای مصوبات مهلت تعیین شده تا حدود 3 ماه دیگر شاهد رفع مشکلات باشیم.


جهادگران بسیجی در خدمت مردم منطقه هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مشکلات 14 روستا. در حضور مردم بررسی شد.


56cf3b0a ae15 43d6 afd7 77168d7328f9 خبر خاکستری

سرهنگ نورالدین پلهنگ افزود: همچنین به مناسبت هفته سلامت خدمات درمانی رایگان با مشارکت مجموعه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و حضور پزشکان در این روستاها ارائه شد.

وی گفت: انتظار داریم این روند خدمت رسانی و خدمت بی منت به مردم ادامه داشته باشد و در تمامی روستاها و مناطق فقیرنشین اعمال شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: همزمان با اجرای این طرح در منطقه شمال مکریان، جهادگران بسیجی در قالب اردوی جهادی فعالیت می کنند.

همچنین تعدادی از اهالی روستا در گفت و گو با زرین خبر با تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دیدارهای چهره به چهره با مردم گفتند: این برنامه برای اولین بار در منطقه و سپاه و فرمانداری اجرا شد. دفتر بسیار مورد قدردانی قرار گرفت.


8353769f 5a74 41f2 9d40 ec9b5e133730 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید