جهادگران فاطمیون در روستاهای کم برخوردار سرخس حضور داشتند


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913401

همزمان با هفته بسیج و به همت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و شورای جهادی سپاه سرحس، رزمایش جهادی فاطمی 2 یادواره شهید سرحس سیدهادی موسوی در سه منطقه محروم و محروم این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، همزمان با هفته بسیج و به همت قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی و شورای جهاد سپاه سرحس، رزمایش جهادی فاطمیه 2 به یاد شهید سرحس سیدهادی موسوی در سه منطقه فقیرنشین و محروم برگزار شد. از این شهر

جهادگران فاطمی با حضور در مناطق فقیرنشین و کم برخوردار شهرستان سرحس به ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی و واکسیناسیون دام سبک و پرندگان پرداختند. همچنین اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ورزشی و برگزاری کلاس ها و سمینارهای سبک زندگی اسلامی و دینی و مهارت های تربیت فرزند از دیگر برنامه های جهادگران فاطمی است.

مجید آذرکیش فرمانده سپاه سرحس در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در آموزش جهادگران فاطمی 36 گروه جهادی تخصصی با استعداد 80 سرباز در سه نقطه محروم و کم برخوردار شهرستان (آق دربند، روستاهای شوریجه علیا و یاس تپه) در قالب قرارگاه بسیج سازندگی و شورای جهادی شهرستان سرخس به مردم شریف این مناطق خدمات رسانی می کنند.

فرمانده سپاه سرحس خاطرنشان کرد: ویزیت و داروی رایگان 350 بیمار با کمک بسیج جامعه پزشکی، واکسیناسیون رایگان بیش از 10 هزار حیوان سبک و پرنده با کمک بسیج جامعه کشاورزی و برگزاری مسابقات ورزشی در 3 رده نوجوانان. ، جوانان و خواهران و برادران میانسال و اهدای بیش از 20 میلیون تومان جوایز و هدایایی با همکاری تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیئت ورزش های بومی و محلی شهرستان از جمله خدمات می باشد. از جهادگران برای این مناطق.

وی تصریح کرد: اجرای مسابقات فرهنگی هنری، اجرای ریتم های زیبای باستانی و زورخانی و اجرای سرودهای همگانی با همکاری کانون بسیج هنرمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برگزاری کلاس ها و سمینارهای سبک زندگی اسلامی و دینی، تربیت فرزندان و برگزاری مسابقات ورزشی. برای خواهران با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه سرحس از دیگر خدمات ارائه شده توسط جهادگران فاطمیون در مناطق فقیرنشین است.

آذرکیش در پایان گفت: با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی با همکاری بسیج مقاومت در این مناطق میز خدمت مستقر و به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی شد. با سایر خدمات

دیدگاهتان را بنویسید