ستاره های سرخ: سه سال برای حضور در تیم ملی زحمت کشیدم

ستاره های سرخ: سه سال برای حضور در تیم ملی زحمت کشیدم

محمدرضا اخباری درباره برگزاری اردوهای «ارزیابی فنی» تیم ملی گفت: به نظرم برگزاری این اردوها انگیزه مضاعفی برای همه بازیکنان است. این اردوها هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به ما کمک می کند تا به تدریج به شرایط جام جهانی نزدیک شویم. این تمرینات به بازیکنان حرفه ای تر و بهتر آموزش داده و یادآوری می کند. بر اساس برنامه ای که کادر فنی تدوین کرده است، در طول تمرین با لحظات کوچکی آشنا می شویم که می تواند در جام جهانی و در لحظات حساس ظاهر شود و اینها چیزهای بسیار ارزشمندی است که قطعا به بازیکنان در شرایط سخت جام جهانی کمک خواهد کرد. جام جهانی.

وی با اشاره به برنامه های آمادگی جسمانی و روحی کادر فنی در این اردوها گفت: پیش از این بیش از سه سال با آقای کی روش کار کردم. توجه او به جزئیات همیشه برای من جالب بوده و امیدوارم این نگرش در تمام فوتبال ایران حاکم باشد زیرا این توجه می تواند پیشرفت فنی تیم ها را افزایش دهد.

اخباری درباره نظم موجود در تیم ملی گفت: همانطور که گفتم تجربه همکاری با آقای کی روش را داشتم اما شاید برایتان جالب باشد که بگویید نظم فعلی در تیم ملی با روز اول کارم فرقی ندارد. با او و همین نظم و انضباط در تیم ملی حاکم است

در نهایت گفت: سه سال برای حضور در تیم ملی زحمت کشیدم. آرزوی هر بازیکنی حضور در تیم ملی است و امیدوارم با عملکردم بتوانم یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی باشم.

دیدگاهتان را بنویسید