اسماعیل نژاد: برای برد خیلی زحمت کشیدیم


زمان: 19:52
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815563

ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر 1400 مردان گفت: هدف مقاومت شهداب یزد رسیدن به قهرمانی بود و برای رسیدن به آن تلاش زیادی کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم مقاومت شهداب یزد در دومین فینال مسابقات والیبال قهرمانی برترین های مردان باشگاه های ایران در جام سردار دلها با نتیجه 3 بر یک مقابل پیکان تهران به برتری رسید. پرافتخارترین تیم این مسابقه لیگ برتر جشن می گیرد.

امین اسماعیل نژاد درباره اولین قهرمانی تیمش در لیگ برتر گفت: از ته دل می خواستم قهرمان شوم و برای رسیدن به این هدف خیلی تلاش کردیم.

وی ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر افزود: در نیم فصل دوم تغییراتی داشتیم و با تلاش بازیکنان و کادر فنی توانستیم بهترین نتایج را کسب کنیم. همه اعضای تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کردند.

بازیکن مقاومت شهداب یزد ادامه داد: نیم فصل دوم را با انرژی مضاعف شروع کردیم و هدفمان قهرمانی بود و در نهایت به هدفمان رسیدیم.

وی که در لیگ برتر 1400 عملکرد خوبی داشت، گفت: تلاش می کنم در تیم ملی بدرخشم و برای ایران افتخار آفرینی کنم.

سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های ایران جام سردار دلها که از یکشنبه دوم آبان ماه آغاز شده بود، امشب (دوشنبه 23 اسفند) پس از 196 مسابقه با قهرمانی تیم مقاومت شهداب یزد به پایان رسید. پیکان تهران نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان سومی را در مجموع کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید