با یک بازیکن حامی به برزیل می رویم/ فقط شرایط حضور اسماعیل نژاد در پیکان فراهم شد


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914456

مجموعه ای از بهترین بازیکنان جهان در تیم حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با بیان اینکه از بین سه بازیکنی که درخواست دادیم تنها امین اسماعیل نژاد توانست به تیم پیکان بپیوندد، گفت: تمام تلاش خود را برای صعود از گروه خود در رقابت های باشگاهی جهان به کار خواهیم بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان 2022 والیبال مردان از روز چهارشنبه 25 آذرماه با حضور شش تیم در دو گروه مقدماتی به میزبانی شهر باتیم آغاز می شود. و اعضای تیم پیکان شنبه 21 آذرماه به مصاف هم خواهند رفت. آنها برای حضور در این مسابقات به برزیل سفر خواهند کرد.

پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان درباره حضور در این مسابقات گفت: برنامه ریزی برای حضور در مسابقات باشگاهی جهان همزمان با حضور در مسابقات لیگ سخت بود. در دو هفته گذشته چهار بازی انجام دادیم که همه در شهرستان بودند و مسافت ها تیم را خسته کرده است. فدراسیون لطف کرد و به خاطر پیکان و تیم ملی جوانان لیگ را تعطیل کرد. ما برای بازپروری و بازیابی بدنی بازیکنان زمان پیدا کردیم تا برنامه خوبی برای باشگاه های سراسر جهان داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی لیگ اتفاق خوبی برای تیم پیکان برای آماده شدن برای رقابت های باشگاهی جهان بود، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم بازی های خوبی در برزیل به نمایش بگذارم و نماینده خوبی برای کشورمان و قاره آسیا باشم.

سرمربی تیم پیکان درباره تغییر ترکیب بازیکنان گفت: درخواست سه بازیکن امین اسماعیل نژاد از پاس گرگان، سید محمد موسوی از نیان الکتریک مشهد و سلیم چپرلی از فولاد سیرجان را داشتیم و با توجه به شرایط اعلام شده. توسط باشگاه مشهد، نه ما می توانیم از موسوی استفاده کنیم. سلیم چاپرلی نیز به دلیل مصدومیت به تیم پیکان نپیوست. فقط امین اسماعیل نژاد به ترکیب پیکان اضافه شد و جا دارد از مسئولان تیم پاس گرگان و سنگدوینی سرمربی تیم تشکر کنم که در این مرحله به پیکان کمک کردند.

وی درباره حریفان خود در رقابت های باشگاهی جهان گفت: 6 تیم در این مسابقات شرکت می کنند و در گروه ما ترنتینو ایتالیا یکی از بهترین تیم های باشگاهی جهان است. ایتامبه میناس از تیم دوم برزیل نیز با پیکان هم گروه است که بسیار قدرتمند است و هفته گذشته سادا کروزیرو را 3-1 شکست داد.

اکبری اضافه کرد: تیم های پروجا ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل در گروه مقابل قرار دارند که هر دوی آنها سرشناس هستند اما از تیم برزیلی رناتا اطلاع چندانی نداریم. ما اطلاعات کاملی در مورد حریفان داریم زیرا آنها مسابقات لیگ را کامل کرده اند. قطعا تیم های ترنتینو، سادا کروزیرو، ایتامبه میناس و پروجا و تیم پیکان وضعیت خوبی دارند. از این رو مجموعه ای از بهترین بازیکنان جهان در این مسابقات حضور دارند و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی درباره هدف تیم پیکان در رقابت های باشگاهی جهان گفت: امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش کنیم بهترین نتیجه ای را که همه تصور می کنند کسب کنیم. همه دوست دارند قهرمان باشگاه های جهان شوند، گاهی اوقات شرایط برای رسیدن به آن فراهم است و اگر به آن نرسیدیم باید مورد انتقاد قرار بگیرند، اما یک وقت هایی واقعا شرایط متفاوت است. به هر حال ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم زیرا در والیبال برنده و بازنده ای وجود ندارد و فارغ از نام و سنت، هر تیمی در روز مسابقه عملکرد بهتری داشته باشد می تواند برنده شود.

این سرمربی تصریح کرد: پیکان ها در درجه اول به دنبال خروج از گروه هستند. قدم به قدم برای تیم هدف گذاری می کنم و به بازیکنان انگیزه می دهیم. اگر مرحله مقدماتی را پشت سر بگذاریم، برای مراحل باقی مانده برنامه ریزی لازم را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید